Pregled bibliografske jedinice broj: 111870
Metodika vjeronaučne nastave: teorijske osnove i praktični modeli
Metodika vjeronaučne nastave: teorijske osnove i praktični modeli. Zagreb: Katehetski salezijanski centar, 1997 (monografija)
CROSBI ID: 111870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika vjeronaučne nastave: teorijske osnove i praktični modeli
(Methodics of school-religion: theoretic foundation and practical models)
Autori
Pranjić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Katehetski salezijanski centar
Grad
Zagreb
Godina
1997
Stranica
450
ISBN
953-6055-25-2
Ključne riječi
Metodika; nastava; nastavne metode; stvaralaštvo; glazba; igra; meditacija
(Methodics; teaching; teaching methods; creativity; music; play; meditation)
Sažetak
Uvođenje vjeronauka u hrvatski školski odgojno-obrazovni sustav nužno je povuklo za sobom i sustavno razmišljanje o metodici vjeronaučne nastave kako vjeronauk ne bi bio strano tijelo u krugu drugih školskih predmeta, odnosno prilika za "misionarenje" bilo koje vjerske zajednice. Trebalo je, naime, ukazati na teorijsku utemeljenost vjeronaučne metodike, a potom i na svu onu metodičku šarolikost što ju nudi nastava školskog vjeronauka kako bi se maksimalno respektiralo vjeroučenika, njegovu situaciju, i njegov integralni rast, a ostavilo minimalno prostora za bilo kakve pretenzije koje su tuđe školi kao odgojnoj ustanovi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija