Pregled bibliografske jedinice broj: 111854
Religijska pedagogija: naziv, epistemologija, predmet i omeđenje
Religijska pedagogija: naziv, epistemologija, predmet i omeđenje. Zagreb: Katehetski salezijanski centar, 1996 (monografija)
CROSBI ID: 111854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Religijska pedagogija: naziv, epistemologija, predmet i omeđenje
(Religious pedagogy, Denomination, Epistemology, subject and limiting)
Autori
Pranjić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Katehetski salezijanski centar
Grad
Zagreb
Godina
1996
Stranica
375
ISBN
965-6055-17-1
Ključne riječi
Religijska pedagogija; znanost; katehetika; didaktika; religijski odgoj; školski vjeronauk
(Religious pedagogy; science; catechetics; didactics; religious education; school-religion;)
Sažetak
Tretiranje vjerskih sadržaja kao vrlo važnih za cjelovit razvoj ljudske osobe a naročito kad je u pitanju vjeronauk kao školski predmet, pretpostavlja sustavno razrađenu teoriju koja se bavi problemom religioznih sadržaja u sklopu odgojno-obrazovnog programa bez posebnih konfesionalnih pretenzija, te općenito odgoja vjerske zajednice bez obzira na njenu vjersku denominaciju. Tim pitanjima se bavi religijska pedagogija kao zasebna društveno-humanistička znanost kojoj su u našim krajevima ovom knjigom otvorena vrata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija