Pregled bibliografske jedinice broj: 1118536
Promocija seoskih gospodarstava na društvenim mrežama (FACEBOOKU)
Promocija seoskih gospodarstava na društvenim mrežama (FACEBOOKU) // "Održivi razvoj ruralnih krajeva 2014" / Skendžić, Aleksandar (ur.).
Gospić: Gospić, 2014. str. 277-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1118536 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija seoskih gospodarstava na društvenim
mrežama (FACEBOOKU)
(Promotion of rural holdings on social network
(FACEBOOKU))
Autori
Stipanović, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
"Održivi razvoj ruralnih krajeva 2014"
/ Skendžić, Aleksandar - Gospić : Gospić, 2014, 277-287
ISBN
978-953-56202-5-9
Skup
2. interdisciplinarna znanstveno - stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Održivi razvoj ruralnih krajeva 2014"
Mjesto i datum
Hrvatska, 20.11.2014. - 21.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
seoska gospodarstva, facebook, društvene mreže, promocija
(rural holdings, facebook, social network, promotion)
Sažetak
U radu se obrađuje zastupljenost promotivne komunikacije seoskih gospodarstava na društvenim mrežama – s naglaskom na facebook. Rezultati istraživanja pokazuju kako je većina vlasnika seoskih gospodarstava prepoznala značaj društvenih mreža (facebooka) u suvremenoj marketinškoj komunikaciji, no u svojoj komunikaciji prema ciljnim skupinama gostiju ne iscrpljuju sve mogućnosti koje facebook nudi. Rezultati također ukazuju na činjenicu da korištenje facebooka utječe na povećanje obujma prodaje proizvoda i usluga, a dokazana je i statistički značajna veza između dobi i razine obrazovanja ispitanika i korištenja facebooka kao promotivnog alata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti