Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118415

Razvoj i oblikovanje elemenata ulične igre


Svalina, Ana
Razvoj i oblikovanje elemenata ulične igre, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1118415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj i oblikovanje elemenata ulične igre
(Development and design of street game elements)

Autori
Svalina, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2018

Stranica
76

Mentor
Pibernik, Jesenka

Ključne riječi
igra, društvena igra, razvoj igre, dizajn igre, vizualno razmišljanje
(game, board game, game development, game design, visual thinking)

Sažetak
U ovome radu biti će prikazani rezultati istraživanja koje se provelo u svrhu oblikovanja ulične igre pod nazivom Tesla Street Game: SUPER-VID. Okosnica rada je upitnik proveden u svrhu dobivanja uvida u navike igranja igara ispitanika te finalni proizvod u obliku materijala za uličnu igru. Igra je univerzalni dio ljudskog iskustva prisutan u svim kulturama još od prapovijesti. To je sustav u kojemu postoji borba između različitih moći koja je ograničena pravilima. Postoje četiri osnovna elementa igre, a to su mehanika, priča, estetika i tehnologija. Igra je formirana tako što su joj dana pravila, granice i predmeti, a ciljevi su ono što pokreće istraživanje igrača i stvara napetost. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u navike ispitanika kada su u pitanju igre kako bi moglo biti utvrđeno koji je optimalni format ulične igre. Od instrumenata za prikupljanje podataka korišten je online anketni upitnik, ljestvice procjene i za rangiranje. Od postupaka korišteno je anketiranje, procjenjivanje i rangiranje. Sudionici istraživanja bili su ciljna skupina igre, studenti i mladi ljudi od 18-34 godine. Istraživanje je provedeno na uzorku od 352 ispitanika od kojih su 202 pripadnice ženskog te 150 pripadnika muškog spola. Igra oblikovana prema rezultatima istraživanja temelji se na prepoznavanju figura i obilježja u apstraktnim oblicima. Ideja je da igra na zabavan način omogućava upoznavanje ulice što u daljnjim tokovima igre pruža primjenu prethodnog iskustva u rješavanju izazova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jesenka Pibernik (mentor)

Avatar Url Ana Svalina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Svalina, Ana
Razvoj i oblikovanje elemenata ulične igre, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Svalina, A. (2018) 'Razvoj i oblikovanje elemenata ulične igre', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Svalina, Ana}, year = {2018}, pages = {76}, keywords = {igra, dru\v{s}tvena igra, razvoj igre, dizajn igre, vizualno razmi\v{s}ljanje}, title = {Razvoj i oblikovanje elemenata uli\v{c}ne igre}, keyword = {igra, dru\v{s}tvena igra, razvoj igre, dizajn igre, vizualno razmi\v{s}ljanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Svalina, Ana}, year = {2018}, pages = {76}, keywords = {game, board game, game development, game design, visual thinking}, title = {Development and design of street game elements}, keyword = {game, board game, game development, game design, visual thinking}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font