Pregled bibliografske jedinice broj: 1118362
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 10-11 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1118362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije
umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz
područja likovne umjetnosti i povijesti
umjetnosti
(Visual reconstructions and reinterpretations of
works of art as a teaching method in the fields
of
fine art and art history)
Autori
Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka
/ Škojo, Tihana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 10-11
ISBN
978-953-8181-30-6
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
srednjoškolski predmet Likovna umjetnost, vizualne rekonstrukcije, vizualne reinterpretacije, metoda učenja, predmetni kurikulum
(high school subject Visual Arts, visual reconstructions, visual reinterpretations, teaching method, Curriculum)
Sažetak
Poznata umjetnička djela gotovo su kontinuirano od svojega nastanka pa do danas bila motivacijom raznih vizualnih rekonstrukcija i reinterpretacija, izrađenima bilo od strane drugih umjetnika ili amatera. U današnjem vremenu nadmoći društvenih mreža takva se rješenja gotovo nameću kao samorazumljive dopadljive vizualne komunikacije između njihovih korisnika i svijeta umjetnosti, koje nas često mogu prvenstveno zabaviti, ali i ponukati na dublja promišljanja o univerzalnosti likovnih ideja i govora. U tom pogledu cilj ovoga izlaganja je istaknuti metodu vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije u kontekstu srednjoškolske nastave likovne umjetnosti, predviđene i odgojno-obrazovnim ishodima razrađenima u Kurikulumu nastavnog predmeta Likovna kultura za osnovne škole i Likovna umjetnost za gimnazije (2019.), kao dobro sredstvo u razvoju kreativnosti učenika, poticanju na samostalno istraživanje umjetničkih djela i oblikovanju kritičkoga mišljenja. U sklopu izlaganja ujedno će se predstaviti rezultati ove metode izvedene prilikom rada sa studentima povijesti umjetnosti i likovne umjetnosti unutar nekoliko akademskih godina, a koja je podrazumijevala ne samo likovni segment reinterpretacije odabranoga djela, nego i pisanu autorefleksiju na idejni koncept rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-9364 - Umjetnost i država u Hrvatskoj od prosvjetiteljstva do danas (ASCEP) (Damjanović, Dragan, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb