Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118362

Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti


Alviž, Josipa; Nestić, Jasmina
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 10-11 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1118362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti
(Visual reconstructions and reinterpretations of works of art as a teaching method in the fields of fine art and art history)

Autori
Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka / Škojo, Tihana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 10-11

ISBN
978-953-8181-30-6

Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
srednjoškolski predmet Likovna umjetnost, vizualne rekonstrukcije, vizualne reinterpretacije, metoda učenja, predmetni kurikulum
(high school subject Visual Arts, visual reconstructions, visual reinterpretations, teaching method, Curriculum)

Sažetak
Poznata umjetnička djela gotovo su kontinuirano od svojega nastanka pa do danas bila motivacijom raznih vizualnih rekonstrukcija i reinterpretacija, izrađenima bilo od strane drugih umjetnika ili amatera. U današnjem vremenu nadmoći društvenih mreža takva se rješenja gotovo nameću kao samorazumljive dopadljive vizualne komunikacije između njihovih korisnika i svijeta umjetnosti, koje nas često mogu prvenstveno zabaviti, ali i ponukati na dublja promišljanja o univerzalnosti likovnih ideja i govora. U tom pogledu cilj ovoga izlaganja je istaknuti metodu vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije u kontekstu srednjoškolske nastave likovne umjetnosti, predviđene i odgojno-obrazovnim ishodima razrađenima u Kurikulumu nastavnog predmeta Likovna kultura za osnovne škole i Likovna umjetnost za gimnazije (2019.), kao dobro sredstvo u razvoju kreativnosti učenika, poticanju na samostalno istraživanje umjetničkih djela i oblikovanju kritičkoga mišljenja. U sklopu izlaganja ujedno će se predstaviti rezultati ove metode izvedene prilikom rada sa studentima povijesti umjetnosti i likovne umjetnosti unutar nekoliko akademskih godina, a koja je podrazumijevala ne samo likovni segment reinterpretacije odabranoga djela, nego i pisanu autorefleksiju na idejni koncept rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-9364 - Umjetnost i država u Hrvatskoj od prosvjetiteljstva do danas (ASCEP) (Damjanović, Dragan, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Alviž (autor)

Avatar Url Jasmina Nestić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Alviž, Josipa; Nestić, Jasmina
Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 10-11 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Alviž, J. & Nestić, J. (2020) Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetničkih djela i ideja u obrazovanju iz područja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti. U: Škojo, T. (ur.)Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa and Nesti\'{c}, Jasmina}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2020}, pages = {10-11}, keywords = {srednjo\v{s}kolski predmet Likovna umjetnost, vizualne rekonstrukcije, vizualne reinterpretacije, metoda u\v{c}enja, predmetni kurikulum}, isbn = {978-953-8181-30-6}, title = {Vizualne rekonstrukcije i reinterpretacije umjetni\v{c}kih djela i ideja u obrazovanju iz podru\v{c}ja likovne umjetnosti i povijesti umjetnosti}, keyword = {srednjo\v{s}kolski predmet Likovna umjetnost, vizualne rekonstrukcije, vizualne reinterpretacije, metoda u\v{c}enja, predmetni kurikulum}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }
@article{article, author = {Alvi\v{z}, Josipa and Nesti\'{c}, Jasmina}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2020}, pages = {10-11}, keywords = {high school subject Visual Arts, visual reconstructions, visual reinterpretations, teaching method, Curriculum}, isbn = {978-953-8181-30-6}, title = {Visual reconstructions and reinterpretations of works of art as a teaching method in the fields of fine art and art history}, keyword = {high school subject Visual Arts, visual reconstructions, visual reinterpretations, teaching method, Curriculum}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font