Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118315

Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike,


Duvnjak, Ivana
Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike,, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1118315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike,
(The Attitudes of Spanish learners of Croatian as L2 towards grammar strategies)

Autori
Duvnjak, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.06

Godina
2015

Stranica
63

Mentor
Jelaska, Zrinka

Ključne riječi
hrvatski jezik, španjolski jezik, stavovi, učenje hrvatskoga
(Croatian language, Spanish language, attitudes, learning Croatian)

Sažetak
U ovom se radu postavlja pitanje kako učenici kojima je materinski jezik španjolski usvajaju hrvatski jezik, koja im područja predstavljaju naviše poteškoća, što ćemo pokušati utvrditi istraživanjem, a pod pretpostavkom da im najviše poteškoća stvara učenje gramatike, istraživanjem ćemo pokušati spoznati njihove stavove o strategijama kojima se koriste kako bi tim područje ipak ovladali. Uz to, kratkim ćemo upitnikom probati utvrditi koja točno područja hrvatske gramatike učenici smatraju teškima, a koja su im lakša i brže ih svladavaju. Valja istaknuti da ima jako malo istraživanja koja povezuju navedena dva jezika, a posebice kad se radi o ispitivanju učenja hrvatskoga jezika ako su učenici govornici španjolskoga. Cilj je ovog rada ispitati stavove učenika kojima je materinski jezik španjolski o tome koji su im dijelovi hrvatskoga jezika najproblematičniji te ispitati kojim se strategijama koriste kako bi što uspješnije savladali hrvatsku gramatiku. Rezultati i spoznaje trebali bi poslužiti profesorima hrvatskoga kao stranoga jezika u pripremi nastave i u pristupu kad se radi o učenicima kojima je španjolski materinski jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Jelaska (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Duvnjak, Ivana
Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike,, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Duvnjak, I. (2015) 'Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike,', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Duvnjak, Ivana}, year = {2015}, pages = {63}, keywords = {hrvatski jezik, \v{s}panjolski jezik, stavovi, u\v{c}enje hrvatskoga}, title = {Stavovi \v{s}panjolskih inojezi\v{c}nih u\v{c}enika prema strategijama u\v{c}enja hrvatske gramatike,}, keyword = {hrvatski jezik, \v{s}panjolski jezik, stavovi, u\v{c}enje hrvatskoga}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Duvnjak, Ivana}, year = {2015}, pages = {63}, keywords = {Croatian language, Spanish language, attitudes, learning Croatian}, title = {The Attitudes of Spanish learners of Croatian as L2 towards grammar strategies}, keyword = {Croatian language, Spanish language, attitudes, learning Croatian}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font