Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118202

Školovanje na daljinu tijekom pandemije koronavirusa i doživljaj roditeljstva majki osnovnoškolske djece


Punjek, Lucija
Školovanje na daljinu tijekom pandemije koronavirusa i doživljaj roditeljstva majki osnovnoškolske djece, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 1118202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školovanje na daljinu tijekom pandemije koronavirusa i doživljaj roditeljstva majki osnovnoškolske djece
(Online schooling during the coronavirus pandemic and self-perceived parenting in mothers of elementary school children)

Autori
Punjek, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2020

Stranica
45

Mentor
Keresteš, Gordana

Ključne riječi
pandemija koronavirusa ; školovanje na daljinu ; samostalnost djece u školovanju ; roditeljska samoefiksnost ; roditeljski stres
(coronavirus pandemic ; online schooling ; children's independence in schooling ; parental self-efficacy ; parental stress)

Sažetak
Dana 16. ožujka 2020. godine u Republici Hrvatskoj započelo je školovanje na daljinu u svrhu sprječavanja širenja koronavirusa. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doživljaj roditeljstva majki djece osnovnoškolskog uzrasta tijekom školovanja na daljinu u pandemiji koronavirusa. U online istraživanju sudjelovalo je 265 majki koje imaju najmanje jedno dijete osnovnoškolskog uzrasta. Rezultati pokazuju da su radnim danom majke ulagale značajno više vremena nego vikendom u djetetovo školovanje na daljinu te da se za većinu majki količina uloženog vremena značajno povećala u odnosu na period prije pandemije koronavirusa. Većina majki izrazila je jednu ili više briga vezanih uz posljedice školovanja na daljinu na njihovo dijete, a najviše ih je zabrinjavala kvaliteta usvojenog znanja. Nadalje, ispostavilo se da majke djece koja su manje samostalna u obavljanju školskih obaveza provode više vremena uključene u školovanje svoje djece. Majke manje samostalne djece trpe više stresa zbog školovanja na daljinu njihove djece te izvještavaju o manje socijalne podrške. O većoj roditeljskoj samoefikasnosti izvještavaju majke čija su djeca samostalnija u školskim obavezama te majke koje doživljavaju manje stresa zbog školovanja na daljinu njihove djece. Ovo istraživanje naglasilo je važnost akademske samoefikasnosti i samostalnosti djece u školskim obavezama. Prema Bandurinoj teoriji modeliranja, nužno je ulagati u roditeljsku samoefikasnost kako bi roditelji mogli slična uvjerenja prenijeti svojoj djeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Keresteš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Punjek, Lucija
Školovanje na daljinu tijekom pandemije koronavirusa i doživljaj roditeljstva majki osnovnoškolske djece, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb
Punjek, L. (2020) 'Školovanje na daljinu tijekom pandemije koronavirusa i doživljaj roditeljstva majki osnovnoškolske djece', diplomski rad, diplomski, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Punjek, Lucija}, year = {2020}, pages = {45}, keywords = {pandemija koronavirusa, \v{s}kolovanje na daljinu, samostalnost djece u \v{s}kolovanju, roditeljska samoefiksnost, roditeljski stres}, title = {\v{S}kolovanje na daljinu tijekom pandemije koronavirusa i do\v{z}ivljaj roditeljstva majki osnovno\v{s}kolske djece}, keyword = {pandemija koronavirusa, \v{s}kolovanje na daljinu, samostalnost djece u \v{s}kolovanju, roditeljska samoefiksnost, roditeljski stres}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Punjek, Lucija}, year = {2020}, pages = {45}, keywords = {coronavirus pandemic, online schooling, children's independence in schooling, parental self-efficacy, parental stress}, title = {Online schooling during the coronavirus pandemic and self-perceived parenting in mothers of elementary school children}, keyword = {coronavirus pandemic, online schooling, children's independence in schooling, parental self-efficacy, parental stress}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font