Pregled bibliografske jedinice broj: 1118140
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika // Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.
Novi Sad, Srbija, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
CROSBI ID: 1118140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne
kompetencije u heterogenim skupinama učenika
hrvatskoga kao inoga jezika
(Croatia in context: developing intercultural
competence in heterogeneous groups of Croatian
students as L2)
Autori
Gulešić Machata, Milvia ; Udier, Sanda Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo
Skup
Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik, međukulturna kompetencija, heterogene skupine učenika
(Croatian as a second and foreign language, intercultural competence, heterogeneous groups of students)
Sažetak
Specifičnost je poučavanja kulture u heterogenim skupinama nepostojanje relativnoga zajedničkoga predznanja učenika ne samo o ciljnoj hrvatskoj kulturi nego ni zajedničkoga “općega znanja” koje se podrazumijeva kod učenika koji su prošli ili koji prolaze isti obrazovni sustav. Učenici u heterogenim skupinama najčešće dolaze iz vrlo različitih dijelova svijeta u kojima su stekli vrlo različito obrazovanje pa se poučavatelj ne može osloniti na njihovo zajedničko znanje. U izlaganju je riječ o tome kako poučavati hrvatsku kulturu u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb