Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118140

Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika


Gulešić Machata, Milvia; Udier, Sanda Lucija
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika // Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.
Novi Sad, Srbija, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)


CROSBI ID: 1118140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika
(Croatia in context: developing intercultural competence in heterogeneous groups of Croatian students as L2)

Autori
Gulešić Machata, Milvia ; Udier, Sanda Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo

Skup
Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 12.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik, međukulturna kompetencija, heterogene skupine učenika
(Croatian as a second and foreign language, intercultural competence, heterogeneous groups of students)

Sažetak
Specifičnost je poučavanja kulture u heterogenim skupinama nepostojanje relativnoga zajedničkoga predznanja učenika ne samo o ciljnoj hrvatskoj kulturi nego ni zajedničkoga “općega znanja” koje se podrazumijeva kod učenika koji su prošli ili koji prolaze isti obrazovni sustav. Učenici u heterogenim skupinama najčešće dolaze iz vrlo različitih dijelova svijeta u kojima su stekli vrlo različito obrazovanje pa se poučavatelj ne može osloniti na njihovo zajedničko znanje. U izlaganju je riječ o tome kako poučavati hrvatsku kulturu u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Gulešić Machata, Milvia; Udier, Sanda Lucija
Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika // Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019.
Novi Sad, Srbija, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
Gulešić Machata, M. & Udier, S. (2019) Hrvatska u kontekstu: razvijanje međukulturne kompetencije u heterogenim skupinama učenika hrvatskoga kao inoga jezika. U: Peta međunarodna konferencija Interkulturalnost u obrazovanju 2019..
@article{article, author = {Gule\v{s}i\'{c} Machata, Milvia and Udier, Sanda Lucija}, year = {2019}, keywords = {hrvatski kao ini jezik, me\djukulturna kompetencija, heterogene skupine u\v{c}enika}, title = {Hrvatska u kontekstu: razvijanje me\djukulturne kompetencije u heterogenim skupinama u\v{c}enika hrvatskoga kao inoga jezika}, keyword = {hrvatski kao ini jezik, me\djukulturna kompetencija, heterogene skupine u\v{c}enika}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Gule\v{s}i\'{c} Machata, Milvia and Udier, Sanda Lucija}, year = {2019}, keywords = {Croatian as a second and foreign language, intercultural competence, heterogeneous groups of students}, title = {Croatia in context: developing intercultural competence in heterogeneous groups of Croatian students as L2}, keyword = {Croatian as a second and foreign language, intercultural competence, heterogeneous groups of students}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font