Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118108

Analiza i evaluacija utjecaja medijskih aktivnosti političkih stranaka na web portalima s područja Varaždinske županije za vrijeme izbora za EU parlament 2019.


Greguraš, Mladen; Kurečić, Petar
Analiza i evaluacija utjecaja medijskih aktivnosti političkih stranaka na web portalima s područja Varaždinske županije za vrijeme izbora za EU parlament 2019. // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić, Željka (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. str. 87-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1118108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza i evaluacija utjecaja medijskih aktivnosti političkih stranaka na web portalima s područja Varaždinske županije za vrijeme izbora za EU parlament 2019.
(Analysis and evaluation of the impact of media activities of political parties on web portals from the area of Varaždin Counry during the elections for the EU Parliament in 2019)

Autori
Greguraš, Mladen ; Kurečić, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić, Željka - Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2020, 87-102

Skup
Međunarodna doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 27.09.2019. - 28.09.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izbori za Europski parlament 2019. godine ; izlaznost na izbore ; preferencijalno glasovanje ; kandidati ; internetski portali ; Varaždinska županija ; Googleov anketni upitnik
(European Parliament elections in 2019 ; turnout ; preferential voting ; candidates ; web pages ; Varaždin County ; Google survey questionnaire)

Sažetak
Cilj je ovoga rada kvalitativna (praćenje inovativnosti i kreativnosti medijskoga i političkog marketinga) i kvantitativna (analiza broja i vrste angažmana sadržaja na webu) analiza medijskih aktivnosti političkih stranaka na teritoriju Varaždinske županije za vrijeme predizborne kampanje za Europski parlament 2019. godine. Navedeni izbori u Republici Hrvatskoj održali su se 26. svibnja. Izbori, na kojima je cijela Hrvatska bila jedna izborna jedinica, donijeli su izuzetno velik broj izbornih lista (ukupno 33) i kandidata (33 x 12 = 396 kandidata), ali mogućnost odabira jednoga kandidata s liste zbog mogućnosti preferenciranja jednog kandidata, koji osvajanjem minimalno 10 posto preferencijalnih glasova cijele liste (slabo strukturirana lista) postaje izabranim neovisno o poziciji na listi. Ovakav broj lista doveo je do velikoga rasapa glasova, pri čemu je učinak D’Hondtove metode preračunavanja glasova u mandate također bio vrlo bitan, posebice s obzirom na veličinu izborne jedinice (12 mandata). Stoga je uz vrlo nisku očekivanu izlaznost na izbore (oko 30 posto birača) strankama i neovisnim listama bilo vrlo važno doprijeti do birača kako bi ih se motiviralo na izlazak na izbore jer je svaki glas vrijedio mnogo više nego primjerice na parlamentarnim izborima. Upravo je važnost predizborne kampanje i medijskoga predstavljanja bila izuzetno važna te ćemo ju stoga analizirati s informativno- komunikacijskog, marketinškog i politološkog aspekta. Prikupljanje, sistematizacija, analiza i evaluacija podataka ostvarena je pomoću Googleovog anketnog upitnika koji je bio usmjeren na pitanja o pristupačnosti informacija o izborima i kandidatima, na pitanja o kontinuitetu praćenja i u konačnici na to je li medijska aktivnost političkih stranaka utjecala na izlazak na biralište odnosno na stranačku preferenciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Rad je produkt suradnje studijskog savjetnika i
doktorskog studenta.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Petar Kurečić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Greguraš, Mladen; Kurečić, Petar
Analiza i evaluacija utjecaja medijskih aktivnosti političkih stranaka na web portalima s područja Varaždinske županije za vrijeme izbora za EU parlament 2019. // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić, Željka (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. str. 87-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Greguraš, M. & Kurečić, P. (2020) Analiza i evaluacija utjecaja medijskih aktivnosti političkih stranaka na web portalima s područja Varaždinske županije za vrijeme izbora za EU parlament 2019.. U: Rosanda Žigo, I., Luić, L. & Bagarić, Ž. (ur.)Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija u području medija i komunikacije.
@article{article, author = {Gregura\v{s}, Mladen and Kure\v{c}i\'{c}, Petar}, year = {2020}, pages = {87-102}, keywords = {izbori za Europski parlament 2019. godine, izlaznost na izbore, preferencijalno glasovanje, kandidati, internetski portali, Vara\v{z}dinska \v{z}upanija, Googleov anketni upitnik}, title = {Analiza i evaluacija utjecaja medijskih aktivnosti politi\v{c}kih stranaka na web portalima s podru\v{c}ja Vara\v{z}dinske \v{z}upanije za vrijeme izbora za EU parlament 2019.}, keyword = {izbori za Europski parlament 2019. godine, izlaznost na izbore, preferencijalno glasovanje, kandidati, internetski portali, Vara\v{z}dinska \v{z}upanija, Googleov anketni upitnik}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gregura\v{s}, Mladen and Kure\v{c}i\'{c}, Petar}, year = {2020}, pages = {87-102}, keywords = {European Parliament elections in 2019, turnout, preferential voting, candidates, web pages, Vara\v{z}din County, Google survey questionnaire}, title = {Analysis and evaluation of the impact of media activities of political parties on web portals from the area of Vara\v{z}din Counry during the elections for the EU Parliament in 2019}, keyword = {European Parliament elections in 2019, turnout, preferential voting, candidates, web pages, Vara\v{z}din County, Google survey questionnaire}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font