Pregled bibliografske jedinice broj: 1117737
Otvorene inovacije i uloga mnoštva u upravljanju znanjem
Otvorene inovacije i uloga mnoštva u upravljanju znanjem // Tiskarstvo & dizajn 2016: zbornik radova / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016. str. 61-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1117737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvorene inovacije i uloga mnoštva u upravljanju
znanjem
(Open innovations and the role of crowd in
knowledge management)
Autori
Dunđer, Ivan ; Čolić, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tiskarstvo & dizajn 2016: zbornik radova
/ Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2016, 61-65
Skup
Tiskarstvo & dizajn 2016
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2016. - 31.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
otvorene inovacije, upravljanje znanjem, organizacija znanja, informacijska tehnologija, web 2.0, crowdsourcing, crowdfunding, internet portali, informacijske znanosti
(open innovations, knowledge management, knowledge organisation, information technology, Web 2.0, crowdsourcing, crowdfunding, internet portals, information sciences)
Sažetak
Upravljati znanjem znači upravljati aktivnostima i procesima, prvenstveno u mrežnom okruženju, na način koji omogućuje stvaranje osobnog ili organizacijskog znanja. Otvorene inovacije predstavljaju model upravljanja znanjem u kojem organizacije koriste vanjske ideje kao i unutarnje ideje kako bi ostvarile zadane poslovne ciljeve. Crowdsourcing je model upravljanja znanjem koji koristi znanje mnoštva za postizanje zadanih ciljeva koje su ranije rješavali pojedinci. Model upravljanja znanjem kojim se za nove i originalne inovacijske projekte preko interneta potražuju investitori naziva se crowdfunding. Cilj ovog istraživačkog rada jest utvrditi omjer potencijalnih domaćih i stranih izvora znanja na temelju omjera domaćih i stranih posjetitelja portala otvorenih inovacija, crowdsourcing i crowdfunding portala. Nadalje, cilj rada je utvrditi koje države upravljaju znanjem navedenim modelima, odnosno u kojim državama su registrirani takvi portali. Pretpostavka jest da svi navedeni portali imaju prosječno veću stranu posjećenost od domaće posjećenosti te da portali otvorenih inovacija imaju prosječno veću stranu posjećenost od strane posjećenosti na crowdsourcing i crowdfunding portala. Također, pretpostavlja se da upravljanje znanjem pomoću prethodno navedenih modela implicira visoku vrijednost Globalnog indeksa inovativnosti države
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb