Pregled bibliografske jedinice broj: 1117008
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1117008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i
analizi jezika
(Implicit crowdsourcing in language learning and
analysis)
Autori
Roca, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2019
Stranica
32
Mentor
Mikelić Preradović, Nives
Ključne riječi
masovna podrška, učenje jezika uz igre, igrifikacija, Duolingo, GWAP igre, reCaptcha
(implicit crowdsourcing, language learning, gamification, Duolingo, GWAP games, reCaptcha)
Sažetak
U današnjem digitalnom okruženju korištenje tehnologije pruža jednostavniji, jeftiniji i ubrzaniji pristup rješavanju različitih izazova. Proces masovne podrške omogućio je pojedincima ili organizacijama da u najkraćem vremenskom periodu dođu do potrebnog znanja, dobara i usluga uz minimalni financijski trošak. Veliki odaziv javnosti stvorio je temelje za daljnji razvoj različitih tipova masovne podrške koji se razlikuju po traženim uslugama. Među značajnim uslugama predstavlja učenje jezika i unaprjeđenje jezičnih sustava kroz zabavne i edukativne besplatne igrice. Odnosno, igrifikacija u učenju i analizi jezika omogućava povećanu angažiranost korisnika zainteresiranih za jezik u dotične usluge, koji igranjem stjecaju nova znanja, a istovremeno poboljšavaju jezične tehnologije. U ovom radu prikazat ću koje tipove masovne podrške razlikujemo, kada se pojavljuje pojam igrifikacije te naposljetku prikazati nekoliko najznačajnijih jezičnih usluga koje omogućuju učenje i analizu jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
COST-CA16105 - European Network for Combining Language Learning with Crowdsourcing Techniques (EnetCollect) (Mikelić Preradović, Nives, COST - OC-2016-1) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Nives Mikelić Preradović
(mentor)