Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1117008

Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika


Roca, Marta
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1117008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika
(Implicit crowdsourcing in language learning and analysis)

Autori
Roca, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2019

Stranica
32

Mentor
Mikelić Preradović, Nives

Ključne riječi
masovna podrška, učenje jezika uz igre, igrifikacija, Duolingo, GWAP igre, reCaptcha
(implicit crowdsourcing, language learning, gamification, Duolingo, GWAP games, reCaptcha)

Sažetak
U današnjem digitalnom okruženju korištenje tehnologije pruža jednostavniji, jeftiniji i ubrzaniji pristup rješavanju različitih izazova. Proces masovne podrške omogućio je pojedincima ili organizacijama da u najkraćem vremenskom periodu dođu do potrebnog znanja, dobara i usluga uz minimalni financijski trošak. Veliki odaziv javnosti stvorio je temelje za daljnji razvoj različitih tipova masovne podrške koji se razlikuju po traženim uslugama. Među značajnim uslugama predstavlja učenje jezika i unaprjeđenje jezičnih sustava kroz zabavne i edukativne besplatne igrice. Odnosno, igrifikacija u učenju i analizi jezika omogućava povećanu angažiranost korisnika zainteresiranih za jezik u dotične usluge, koji igranjem stjecaju nova znanja, a istovremeno poboljšavaju jezične tehnologije. U ovom radu prikazat ću koje tipove masovne podrške razlikujemo, kada se pojavljuje pojam igrifikacije te naposljetku prikazati nekoliko najznačajnijih jezičnih usluga koje omogućuju učenje i analizu jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
COST-CA16105 - European Network for Combining Language Learning with Crowdsourcing Techniques (EnetCollect) (Mikelić Preradović, Nives, COST - OC-2016-1) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nives Mikelić Preradović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Roca, Marta
Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Roca, M. (2019) 'Implicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika', diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Roca, Marta}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {masovna podr\v{s}ka, u\v{c}enje jezika uz igre, igrifikacija, Duolingo, GWAP igre, reCaptcha}, title = {Implicitno dobivanje masovne podr\v{s}ke u u\v{c}enju i analizi jezika}, keyword = {masovna podr\v{s}ka, u\v{c}enje jezika uz igre, igrifikacija, Duolingo, GWAP igre, reCaptcha}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Roca, Marta}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {implicit crowdsourcing, language learning, gamification, Duolingo, GWAP games, reCaptcha}, title = {Implicit crowdsourcing in language learning and analysis}, keyword = {implicit crowdsourcing, language learning, gamification, Duolingo, GWAP games, reCaptcha}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font