Pregled bibliografske jedinice broj: 1116952
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu // Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1), 21 (2019), 51-66 doi:10.32762/zr.21.1.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1116952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako
arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu
(Classroom for the future in a school from the
past - how the architects and
pedagogues create a new school)
Autori
Lončar-Vicković, Sanja ; Rumora, Ivica
Izvornik
Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1) (0350-8552) 21
(2019);
51-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
školska arhitektura, organizacija učionice, informacijsko komunikacijske tehnologije, suvremeno učenje, moderna škola
(school architecture, classroom organization, information communication technology, contemporary learning, modern school)
Sažetak
U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam