Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116952

Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu


Lončar-Vicković, Sanja; Rumora, Ivica
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu // Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1), 21 (2019), 51-66 doi:10.32762/zr.21.1.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1116952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu
(Classroom for the future in a school from the past - how the architects and pedagogues create a new school)

Autori
Lončar-Vicković, Sanja ; Rumora, Ivica

Izvornik
Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1) (0350-8552) 21 (2019); 51-66

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
školska arhitektura, organizacija učionice, informacijsko komunikacijske tehnologije, suvremeno učenje, moderna škola
(school architecture, classroom organization, information communication technology, contemporary learning, modern school)

Sažetak
U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Sanja Lončar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi zr.gradri.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lončar-Vicković, Sanja; Rumora, Ivica
Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu // Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1), 21 (2019), 51-66 doi:10.32762/zr.21.1.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Lončar-Vicković, S. & Rumora, I. (2019) Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu. Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1), 21, 51-66 doi:10.32762/zr.21.1.3.
@article{article, author = {Lon\v{c}ar-Vickovi\'{c}, Sanja and Rumora, Ivica}, year = {2019}, pages = {51-66}, DOI = {10.32762/zr.21.1.3}, keywords = {\v{s}kolska arhitektura, organizacija u\v{c}ionice, informacijsko komunikacijske tehnologije, suvremeno u\v{c}enje, moderna \v{s}kola}, journal = {Zbornik Radova (Gra\djevinski Fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta U Rijeci), 21(1)}, doi = {10.32762/zr.21.1.3}, volume = {21}, issn = {0350-8552}, title = {U\v{c}ionica za sutra u zgradi od ju\v{c}er - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu \v{s}kolu}, keyword = {\v{s}kolska arhitektura, organizacija u\v{c}ionice, informacijsko komunikacijske tehnologije, suvremeno u\v{c}enje, moderna \v{s}kola} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ar-Vickovi\'{c}, Sanja and Rumora, Ivica}, year = {2019}, pages = {51-66}, DOI = {10.32762/zr.21.1.3}, keywords = {school architecture, classroom organization, information communication technology, contemporary learning, modern school}, journal = {Zbornik Radova (Gra\djevinski Fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta U Rijeci), 21(1)}, doi = {10.32762/zr.21.1.3}, volume = {21}, issn = {0350-8552}, title = {Classroom for the future in a school from the past - how the architects and pedagogues create a new school}, keyword = {school architecture, classroom organization, information communication technology, contemporary learning, modern school} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font