Pregled bibliografske jedinice broj: 1116828
Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini
Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini // SIH
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1116828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku
komunikacije u interkulturnoj sredini
(Evaluation of Written Exams in Language of
Communication in an Intercultural Environment)
Autori
Dobrić, Arnalda ; Deželjin, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
SIH
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.07.2018. - 07.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interkulturna sredina ; engleski za akademske potrebe ; ocjenjivanje pismenoga ispita
(intercultural environment ; English for academic purposes ; evalutation of written exames)
Sažetak
Posljednjih godina raste broj kolegija koji se na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu izvode na engleskom jeziku U zimskom semestru ak. godine 2017./ 2018., kolegij, naslovljen „Croatian in Contact with Other Languages: Past and Present“, bio je namijenjen stranim studentima na Croaticumu (hrvatski kao strani jezik), a drugi, naslovljen „Speech and Movement“ na Odsjeku za fonetiku, bio je namijenjen kroatofonim studentima svih studija te stranim studentima u programu Erasmus +. Preduvjet za njihovo pohađanje bio je poznavanje engleskoga jezika na razini B2 prema samoprocjeni studenata.. Skupina stranih studenata s Croaticuma brojila je dvanaest polaznika, a upitnik o demografskim podatcima i poznavanju jezika ispunilo je četvero studenata Croaticuma (materinski jezici španjolski, engleski i poljski) te troje stranih studenata kolegija „Speech and movement“ (materinski jezici grčki i španjolski). U skupini domaćih studenata fonetike bilo je 11 polaznika. Unatoč očekivanoj razini poznavanja engleskoga jezika kao posrednika, tijekom izvođenja nastave više su puta uočeni nesporazumi ili čak otežana komunikacija u više smjerova. Prije pismenoga ispita izdvojeno je nekoliko elemenata koji su trebali pomoći nastavniku da što objektivnije vrednuje pismeni dio ispita, a to su bili: a) poznavanje sadržaja (35%) ; b) poznavanje terminologije (35%) ; c) precizna uporaba terminologije (20%) ; d) kvaliteta i jasnoća izražavanja (10%). U ovoj se prilici iznose rezultati analize o stupnju poštivanja zadanih kriterija ocjenjivanja te se propituje njihova prikladnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb