Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116828

Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini


Dobrić, Arnalda; Deželjin, Vesna
Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini // SIH
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1116828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini
(Evaluation of Written Exams in Language of Communication in an Intercultural Environment)

Autori
Dobrić, Arnalda ; Deželjin, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
SIH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.07.2018. - 07.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
interkulturna sredina ; engleski za akademske potrebe ; ocjenjivanje pismenoga ispita
(intercultural environment ; English for academic purposes ; evalutation of written exames)

Sažetak
Posljednjih godina raste broj kolegija koji se na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu izvode na engleskom jeziku U zimskom semestru ak. godine 2017./ 2018., kolegij, naslovljen „Croatian in Contact with Other Languages: Past and Present“, bio je namijenjen stranim studentima na Croaticumu (hrvatski kao strani jezik), a drugi, naslovljen „Speech and Movement“ na Odsjeku za fonetiku, bio je namijenjen kroatofonim studentima svih studija te stranim studentima u programu Erasmus +. Preduvjet za njihovo pohađanje bio je poznavanje engleskoga jezika na razini B2 prema samoprocjeni studenata.. Skupina stranih studenata s Croaticuma brojila je dvanaest polaznika, a upitnik o demografskim podatcima i poznavanju jezika ispunilo je četvero studenata Croaticuma (materinski jezici španjolski, engleski i poljski) te troje stranih studenata kolegija „Speech and movement“ (materinski jezici grčki i španjolski). U skupini domaćih studenata fonetike bilo je 11 polaznika. Unatoč očekivanoj razini poznavanja engleskoga jezika kao posrednika, tijekom izvođenja nastave više su puta uočeni nesporazumi ili čak otežana komunikacija u više smjerova. Prije pismenoga ispita izdvojeno je nekoliko elemenata koji su trebali pomoći nastavniku da što objektivnije vrednuje pismeni dio ispita, a to su bili: a) poznavanje sadržaja (35%) ; b) poznavanje terminologije (35%) ; c) precizna uporaba terminologije (20%) ; d) kvaliteta i jasnoća izražavanja (10%). U ovoj se prilici iznose rezultati analize o stupnju poštivanja zadanih kriterija ocjenjivanja te se propituje njihova prikladnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Deželjin (autor)

Avatar Url Arnalda Dobrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrić, Arnalda; Deželjin, Vesna
Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini // SIH
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Dobrić, A. & Deželjin, V. (2018) Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini. U: SIH.
@article{article, author = {Dobri\'{c}, Arnalda and De\v{z}eljin, Vesna}, year = {2018}, keywords = {interkulturna sredina, engleski za akademske potrebe, ocjenjivanje pismenoga ispita}, title = {Ocjenjivanje pismenih ispita na jeziku komunikacije u interkulturnoj sredini}, keyword = {interkulturna sredina, engleski za akademske potrebe, ocjenjivanje pismenoga ispita}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dobri\'{c}, Arnalda and De\v{z}eljin, Vesna}, year = {2018}, keywords = {intercultural environment, English for academic purposes, evalutation of written exames}, title = {Evaluation of Written Exams in Language of Communication in an Intercultural Environment}, keyword = {intercultural environment, English for academic purposes, evalutation of written exames}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font