Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116535

Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru


Čilaš Mikulić, Marica
Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru // Romanoslavica (Bucureşti), LII (2016), 2; 259-273 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1116535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru
(Linguistic features of advertisemetns in the Croatian Interent space)

Autori
Čilaš Mikulić, Marica

Izvornik
Romanoslavica (Bucureşti) (0557-272X) LII (2016), 2; 259-273

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
internetsko reklamiranje, multimedijalni diskurs, hrvatski jezik
(Internet advertising, multimedial discourse, Croatian language)

Sažetak
Reklamiranje proizvoda i usluga u posljednjih stotinjak godina uzrokovalo je postupno stvaranje specifičnoga reklamnoga diskursa, čija su obilježja, među ostalima, direktivnost, superlativnost, leksičko i sintaktičko ponavljanje, figurativnost, intertekstualnost itd. Reklamni diskurs pokazuje određene razlike ovisno o tome je li riječ o tiskanim reklamama (u novinama, na plakatima, teletekstu) ili govornima (na radiju). Televizijske reklame kombiniraju mogućnosti koje nude vizualni i govorni mediji pa tu najviše dolazi do izražaja multimedijalnost. 90-ih godina 20. stoljeća pojavljuju se internetske reklame. Na internetskim stranicama hrvatskoga govornoga područja tada nije bilo mnogo reklama, a one koje su bile stvarane su prema engleskim obrascima (Halonja – Kovačević 1999). U radu će se analizirati jezična (stilska, semantička, leksička i sintaktička) obilježja reklama koje se pojavljuju na internetu na hrvatskome jeziku u 2015. godini te će se usporediti s obilježjima reklamnoga diskursa u ostalim medijima, poznatima iz literature.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marica Čilaš Mikulić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čilaš Mikulić, Marica
Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru // Romanoslavica (Bucureşti), LII (2016), 2; 259-273 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
Čilaš Mikulić, M. (2016) Jezična obilježja reklama u hrvatskome internetskome prostoru. Romanoslavica (Bucureşti), LII (2), 259-273.
@article{article, author = {\v{C}ila\v{s} Mikuli\'{c}, Marica}, year = {2016}, pages = {259-273}, keywords = {internetsko reklamiranje, multimedijalni diskurs, hrvatski jezik}, journal = {Romanoslavica (Bucure\c{s}ti)}, volume = {LII}, number = {2}, issn = {0557-272X}, title = {Jezi\v{c}na obilje\v{z}ja reklama u hrvatskome internetskome prostoru}, keyword = {internetsko reklamiranje, multimedijalni diskurs, hrvatski jezik} }
@article{article, author = {\v{C}ila\v{s} Mikuli\'{c}, Marica}, year = {2016}, pages = {259-273}, keywords = {Internet advertising, multimedial discourse, Croatian language}, journal = {Romanoslavica (Bucure\c{s}ti)}, volume = {LII}, number = {2}, issn = {0557-272X}, title = {Linguistic features of advertisemetns in the Croatian Interent space}, keyword = {Internet advertising, multimedial discourse, Croatian language} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font