Pregled bibliografske jedinice broj: 11164
Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja
Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1997), 1; 17-29 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
CROSBI ID: 11164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog uvođenju filozofije marketinga u promicanje selektivnog zapošljavanja
(Contribution to the introduction of marketing philosophy in selective employment promotion)
Autori
Mrnjavac, Željko
Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) 10
(1997), 1;
17-29
Ključne riječi
marketing; nezaposlenost; zapošljavanje
(marketing; unemployment; employment)
Sažetak
U radu je obrazložena potreba vođenja selektivne politike zapošljavnja, pojašnjeni nedostaci primjene uobičajenih mjera, te razrađena teoretska osnova ugradnje marketinške filozofije u cilju što kvalitetnijeg ostvarivanja socijalnih i gospodarskih ciljeva selektivne politike tržišta rada.
Nije upitno da je rješenje problema nezaposlenosti u Hrvatskoj, kao i u ostalim zemljama u tranziciji, vezano uz pokretanje gospodarskog rasta, ali za problemsku grupu dugotrajno nezaposlenih nužno je provođenje specifične politike tržišta rada. Politika tržišta rada, usmjerena na integriranje teško zaposlivih osoba može se promatrati kao proces razmjene sa poduzećima. Marketing koncept ne predstavlja jedinstveni i jednostavni recept, već smjernicu kako doziranje i kombinacija različitih instrumenata mogu biti određeni, umjesto prema pritisku i hitnoći političkih prilika, prema posebnim potrebama željenih procesa razmjene. Pod takvim pretpostavkama poltika tržišta rada može i trebala bi pri oblikovanju svojih mjera učiti od marketinškog koncepta koji je uobičajen za tržišno poslovanje poduzeća. Socijalna zadaća selektivnog poticanja integracije teško zaposlivih osoba u proces rada može biti ostvareno samo posredno formiranjem palete instrumenata u skaldu sa specifičnim uvjetima i potrebama poduzeća - potencijalnih poslodavaca, a upravo to je bit primjene marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature
- CAB Abstracts