Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116352

Originalwriting / Kreativno pisanje i tržišne komunikacije


Vrančić, Josip
Originalwriting / Kreativno pisanje i tržišne komunikacije. Zagreb: Vlastita naklada, 2021 (ostalo)


CROSBI ID: 1116352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Originalwriting / Kreativno pisanje i tržišne komunikacije
(Originalwriting / Creative Writing and Marketing Communications)

Autori
Vrančić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna

Izdavač
Vlastita naklada

Grad
Zagreb

Godina
2021

Stranica
106

ISBN
978-953-56542-8-5

Ključne riječi
kreativnost, copywriting, kreativno pisanje, oglašavanje, komunikacije, ideja
(creativity, copywriting, creative writing, advertising, communication, ideas)

Sažetak
Pregled terminologije i metodike kreativnog pisanja i njegove uloge pri izradi sredstava tržišnog komuniciranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Dizajn, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Vrančić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vrančić, Josip
Originalwriting / Kreativno pisanje i tržišne komunikacije. Zagreb: Vlastita naklada, 2021 (ostalo)
Vrančić, J. (2021) Originalwriting / Kreativno pisanje i tržišne komunikacije. Zagreb, Vlastita naklada.
@book{book, author = {Vran\v{c}i\'{c}, Josip}, year = {2021}, pages = {106}, keywords = {kreativnost, copywriting, kreativno pisanje, ogla\v{s}avanje, komunikacije, ideja}, isbn = {978-953-56542-8-5}, title = {Originalwriting / Kreativno pisanje i tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, keyword = {kreativnost, copywriting, kreativno pisanje, ogla\v{s}avanje, komunikacije, ideja}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Vran\v{c}i\'{c}, Josip}, year = {2021}, pages = {106}, keywords = {creativity, copywriting, creative writing, advertising, communication, ideas}, isbn = {978-953-56542-8-5}, title = {Originalwriting / Creative Writing and Marketing Communications}, keyword = {creativity, copywriting, creative writing, advertising, communication, ideas}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font