Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116334

Cre-act! / Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama


Vrančić, Josip
Cre-act! / Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama. Zagreb: Vlastita naklada, 2021 (ostalo)


CROSBI ID: 1116334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cre-act! / Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama
(Cre-act! Creative methods and techniques in market communications)

Autori
Vrančić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna

Izdavač
Vlastita naklada

Grad
Zagreb

Godina
2021

Stranica
42

ISBN
978-953-56542-9-2

Ključne riječi
kreativnost, oglašavanje, komunikacije, dizajn, metode, tehnike, idea
(creativity, advertising, communications, design, methods, techniques, idea)

Sažetak
Pregled općenitih kreativnih metoda i tehnika te onih specifičnih za polje tržišnih komunikacija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti, Dizajn, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Vrančić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vrančić, Josip
Cre-act! / Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama. Zagreb: Vlastita naklada, 2021 (ostalo)
Vrančić, J. (2021) Cre-act! / Kreativne metode i tehnike u tržišnim komunikacijama. Zagreb, Vlastita naklada.
@book{book, author = {Vran\v{c}i\'{c}, Josip}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {kreativnost, ogla\v{s}avanje, komunikacije, dizajn, metode, tehnike, idea}, isbn = {978-953-56542-9-2}, title = {Cre-act! / Kreativne metode i tehnike u tr\v{z}i\v{s}nim komunikacijama}, keyword = {kreativnost, ogla\v{s}avanje, komunikacije, dizajn, metode, tehnike, idea}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Vran\v{c}i\'{c}, Josip}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {creativity, advertising, communications, design, methods, techniques, idea}, isbn = {978-953-56542-9-2}, title = {Cre-act! Creative methods and techniques in market communications}, keyword = {creativity, advertising, communications, design, methods, techniques, idea}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font