Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1116175

Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi


Vidranski, Tihomir
Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 185-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1116175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi
(Reliability and orientation values ​​of CROFIT tests in classroom teaching)

Autori
Vidranski, Tihomir

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 3-4; 185-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
antropološka obilježja, mlađa školska dob, nastavne aktivnosti, vrednovanje
(anthropological characteristics, younger school age, teaching activities, evaluation)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi. U istraživanju je sudjelovalo 558 učenika 1., 2., 3. i 4. razreda osnovnih škola od kojih 277 djevojčica i 281 dječak iz gradova koji zastupaju tri hrvatske regije (Zagreb, Osijek, Zadar). Za procjenu kinantropoloških obilježja korištena je metodologija praćenja učenika i učenica od 5. do 8. razreda osnovne škole prema „CROFIT NORME“ (Neljak i sur., 2011). Rezultati ukazuju na visoku pouzdanost i unutarnju konzistentnost u tri ponovljena mjerenja (Cronbachova alpha α od 0, 87 do 0, 99) promatranih testova te se kao takvi preporučuju učiteljima za upotrebu u nastavnom procesu. Prikazane orijentacijske vrijednosti u skladu su s dobnim i spolnim značajkama rasta i razvoja djece s tendencijom prirasta visine i mase tijela, ali još uvijek u skladu s transverzalnim standardima za hrvatsku populaciju djece. Zaključak je da daljnja istraživanja trebaju potvrditi pragmatičnu valjanost prikazanih testova i orijentacijskih normi, a svakako nakon desetogodišnje uporabe s obzirom na trend razvojnih promjena u visini i masi tijela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Tihomir Vidranski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidranski, Tihomir
Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 185-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Vidranski, T. (2020) Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi. Napredak (Zagreb), 161 (3-4), 185-202.
@article{article, author = {Vidranski, Tihomir}, year = {2020}, pages = {185-202}, keywords = {antropolo\v{s}ka obilje\v{z}ja, mla\dja \v{s}kolska dob, nastavne aktivnosti, vrednovanje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Pouzdanost i orijentacijske vrijednosti CROFIT testova u razrednoj nastavi}, keyword = {antropolo\v{s}ka obilje\v{z}ja, mla\dja \v{s}kolska dob, nastavne aktivnosti, vrednovanje} }
@article{article, author = {Vidranski, Tihomir}, year = {2020}, pages = {185-202}, keywords = {anthropological characteristics, younger school age, teaching activities, evaluation}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Reliability and orientation values ​​of CROFIT tests in classroom teaching}, keyword = {anthropological characteristics, younger school age, teaching activities, evaluation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font