Pregled bibliografske jedinice broj: 1116064
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O motivaciji studenata te nasljednih i predačkih učenika hrvatskoga // Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III / Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel (ur.).
Brno: Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 201-209 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1116064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
U učenju jezika stalna samo mijena jest. O
motivaciji studenata te nasljednih i predačkih
učenika hrvatskoga
(In the language learning the only thing that is
constant is change
On motivation of students and ancestral
Croatian
language learners)
Autori
Đurđević, Ranka ; Cvitanušić Tvico, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě III
/ Krejčová, Elena ; Krejči, Pavel - Brno : Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016, 201-209
Skup
Nastava južnoslavenskih jezika u današnjoj Europi
Mjesto i datum
Brno, Češka Republika, 13.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik, motivacija, nasljedni/predački jezik, individualne razlike, teorija dinamičnih sustava
(Croatian as L2, motivation, heritage/ancestral language/learner, individual differences, Dynamic Systems Theory)
Sažetak
Individualne razlike pojedinaca koji uče ini jezik u posljednje se vrijeme sve više promatraju i istražuju u okviru teorije dinamičnih sustava. Važno mjesto unutar toga teorijskog okvira pripada propitivanju motivacije za učenje jezika, što je tema i ovoga rada. Uzimajući u obzir polazište TDS-a o učeniku jezika kao iznimno dinamičnom i složenom sustavu koji je u stalnoj interakciji sa svojim promjenjivim društvenim okruženjem, pokušat će se odgovoriti na pitanje što polaznike nastave hrvatskoga kao inoga jezika u Croaticumu – Centru za hrvatski kao drugi i strani jezik, prije svega studente hrvatskoga sa stranih sveučilišta te nasljedne/predačke govornike jezika motivira za učenje (studiranje) hrvatskoga, točnije koji tip motivacije prevladava pri njihovu odabiru hrvatskoga kao jezika kojim žele ovladati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb