Pregled bibliografske jedinice broj: 1115939
Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika
Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika // Didactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 467-474 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1115939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika
(The Challenges of Using Multimedia when Teaching
Croatian language)
Autori
Miočić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here?
/ Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020, 467-474
ISBN
978-953-6965-96-0
Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
IKT u nastavi hrvatskoga jezika, konstruktivistička nastava, multimedijska didaktika, nastava lektire, suvremena nastava
(ICT in school subject Croatian language, constructivist clasroom, multimedia didactics, book report lesson, modern teaching)
Sažetak
Suvremeni kurikulum u središte nastavnog procesa stavlja učenika. Učitelj postaje moderator koji učenika usmjerava da dođe do određenih spoznaja. Napušta se tradicionalni oblik poučavanja, a učitelju se na raspolaganje stavlja sve više novih nastavnih sredstava. Učionica postaje multimedijski opremljen prostor, a od učitelja se očekuje da u svom poučavanju koristi strategije poučavanja usmjerene na učenika, što uključuje i multimedijsku nastavu. Uporaba IKT-a postaje svakodnevni izazov učiteljima gotovo svih nastavnih predmeta pa tako i hrvatskoga jezika. Učiteljima hrvatskoga jezika na raspolaganju su gotovi multimedijski sadržaji za samostalno učenje početnoga čitanja i pisanja, stranice s jezičnim savjetnicima, e-lektire, e-knjige i mnogi drugi. Rad nudi metodički prijedlog unaprjeđenja nastave hrvatskoga jezika konstruktivističkim pristupom multimedijske nastave kroz problemsko-stvaralački, otvoreni i multimedijski metodički sustav te sadrži primjer strukturiranja nastave lektire uz pomoć medija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)