Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115939

Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika


Miočić, Lidija
Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika // Didactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 467-474 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1115939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika
(The Challenges of Using Multimedia when Teaching Croatian language)

Autori
Miočić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Didactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020, 467-474

ISBN
978-953-6965-96-0

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
IKT u nastavi hrvatskoga jezika, konstruktivistička nastava, multimedijska didaktika, nastava lektire, suvremena nastava
(ICT in school subject Croatian language, constructivist clasroom, multimedia didactics, book report lesson, modern teaching)

Sažetak
Suvremeni kurikulum u središte nastavnog procesa stavlja učenika. Učitelj postaje moderator koji učenika usmjerava da dođe do određenih spoznaja. Napušta se tradicionalni oblik poučavanja, a učitelju se na raspolaganje stavlja sve više novih nastavnih sredstava. Učionica postaje multimedijski opremljen prostor, a od učitelja se očekuje da u svom poučavanju koristi strategije poučavanja usmjerene na učenika, što uključuje i multimedijsku nastavu. Uporaba IKT-a postaje svakodnevni izazov učiteljima gotovo svih nastavnih predmeta pa tako i hrvatskoga jezika. Učiteljima hrvatskoga jezika na raspolaganju su gotovi multimedijski sadržaji za samostalno učenje početnoga čitanja i pisanja, stranice s jezičnim savjetnicima, e-lektire, e-knjige i mnogi drugi. Rad nudi metodički prijedlog unaprjeđenja nastave hrvatskoga jezika konstruktivističkim pristupom multimedijske nastave kroz problemsko-stvaralački, otvoreni i multimedijski metodički sustav te sadrži primjer strukturiranja nastave lektire uz pomoć medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Rudić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Miočić, Lidija
Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika // Didactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 467-474 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Miočić, L. (2020) Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika. U: Peko, A., Ivanuš Grmek, M. & Delcheva Dizdarevikj, J. (ur.)Didactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here?.
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2020}, pages = {467-474}, keywords = {IKT u nastavi hrvatskoga jezika, konstruktivisti\v{c}ka nastava, multimedijska didaktika, nastava lektire, suvremena nastava}, isbn = {978-953-6965-96-0}, title = {Izazovi multimedijske nastave hrvatskoga jezika}, keyword = {IKT u nastavi hrvatskoga jezika, konstruktivisti\v{c}ka nastava, multimedijska didaktika, nastava lektire, suvremena nastava}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2020}, pages = {467-474}, keywords = {ICT in school subject Croatian language, constructivist clasroom, multimedia didactics, book report lesson, modern teaching}, isbn = {978-953-6965-96-0}, title = {The Challenges of Using Multimedia when Teaching Croatian language}, keyword = {ICT in school subject Croatian language, constructivist clasroom, multimedia didactics, book report lesson, modern teaching}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font