Pregled bibliografske jedinice broj: 1115859
Izazovi i prakse podučavanja ekonomskih disciplina u eri digitalizacije (Digi4Teach - Erasmus + Projekt)
Izazovi i prakse podučavanja ekonomskih disciplina u eri digitalizacije (Digi4Teach - Erasmus + Projekt) // Suvremena trgovina, 45 (2020), 6; 38-39 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
CROSBI ID: 1115859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi i prakse podučavanja ekonomskih
disciplina u eri digitalizacije (Digi4Teach -
Erasmus + Projekt)
(Challenges and practices of teaching economic
disciplines in the era of digitalization
(Digi4Teach - Erasmus + Project))
Autori
Knežević, Blaženka
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 45
(2020), 6;
38-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni
Ključne riječi
digitalizacija, obrazovanje, Erasmus+ projekt
(digitalization, education, Erasmus + project)
Sažetak
Za generacije rođene nakon 1990. godine, digitalne tehnologije su neizostavan dio svih sfera života i zato, bez zadrške, možemo reći da su trenutne generacije studenata i srednjoškolaca „digitalne generacije“ koje su rođene s digitalnim tehnologijama, uopće ne poznaju funkcioniranje svijeta bez digitalnih tehnologija te intenzivno koriste digitalne tehnologije u svim segmentima svakodnevnog života počevši od zabave i druženja do informiranja i stjecanja novih znanja. Zato digitalne tehnologije mogu biti izuzetno koristan alat i u procesu formalnog stjecanja stručnih kompetencija i znanja, posebice ako su suvislo i smisleno kreirani nastavni sadržaji, prilagođeni i namijenjeni upravo ovim „digitalnim generacijama“ studenata i učenika. U članku se opisuje motivacija i plan provedbe projekta Digi4Teach u sklopu Erasmus + sheme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija