Pregled bibliografske jedinice broj: 1115839
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1115839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse
(Information literacy in public libraries and
examples of good practice)
Autori
Profaca, Dorotea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.09
Godina
2019
Stranica
26
Mentor
Juric, Mate
Ključne riječi
Načini podučavanja informacijske pismenosti u narodnim knjižnicama i primjeri dobre prakse
(literacy, information literacy, public library, users, information skills)
Sažetak
Rad se fokusira na informacijsku pismenost te povezanost pojma s narodnim knjižnicama. Početak se sastoji od definiranja pojma i modela koji se uz njega vežu te koji djeluju kao koraci u rješavanju problema i donošenju odluka. Nadalje, rad se bavi ulogom narodnih knjižnica i na koje sve načine one pridonose u razvoju vještina i sposobnosti ove pismenosti. Cilj ovog rada je istražiti koju ulogu ima narodna knjižnica s informacijskom pismenošću, s kojim se izazovima može susresti pritome te pomoću primjera uspješnog programa, suradnje te informacijske usluge prikazati kako knjižnice prenose korisnicima znanja i vještine vezane za informacijsku pismenost, a koje mogu koristiti u svakodnevnom životu. Svrha je ukazati na uspješnost podučavanja informacijske pismenosti u knjižnicama kao ustanovama koje imaju obrazovnu ulogu.
Izvorni jezik
Hrvatski