Pregled bibliografske jedinice broj: 1115821
Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje
Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1115821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje
(Information literacy and lifelong education)
Autori
Puškarić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
33
Mentor
Juric, Mate
Ključne riječi
informacijska pismenost, cjeloživotno obrazovanje, knjižničarstvo, kurikul
(information literacy, lifelong education, librarianship, curriculum)
Sažetak
Tema ovog završnog rada je Informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje. Cilj je utvrditi u kakvom su odnosu ova dva pojma, ali i kakvo je stanje u Hrvatskoj po pitanju razvoja informacijske pismenosti i cjeloživotnog obrazovanja te kako knjižničari mogu utjecati na informacijsko opismenjavanje. U prvom dijelu rada ukratko se objašnjavaju osnovni pojmovi informacijska pismenost i cjeloživotno obrazovanje, daje se definicija, pregled zakonodavnog okvira po pitanju cjeloživotnog obrazovanja, donosi kratak povijesni razvoj informacijske pismenosti u svijetu i Hrvatskoj te se daje prikaz aktualnog stanja po pitanju informacijske pismenosti u Republici Hrvatskoj. Ovaj rad bavi se i ulogom knjižničara u informacijskom opismenjavanju, ali i cjeloživotnom obrazovanju. U radu se navode i primjeri dobre prakse iz područja cjeloživotnog obrazovanja. Završni dio rada bavi se odnosom obrazovnog sustava i informacijske pismenosti, a rad donosi i neka od mogućih rješenja na koji način informacijsku pismenost jače implementirati u obrazovni sustav. Ta rješenja na tragu su glavnih autora korištenih u literaturi koji smatraju kako je informacijska pismenost pismenost za 21. stoljeće te bi stoga informacijska pismenost trebala postati zastupljenija u školskim kurikulumima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti