Pregled bibliografske jedinice broj: 1115652
Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu
Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu // Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života / Valković, Jerko (ur.).
Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2021. str. 191-206 doi:658.8:174
CROSBI ID: 1115652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s
posebnim osvrtom na djecu
(Ethics in marketing: Advertising Communication
towards Children)
Autori
Ćurković Nimac, Jasna ; Osmančević, Leali
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života
Urednik/ci
Valković, Jerko
Izdavač
Kršćanska sadašnjost
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
191-206
ISBN
978-953-11-1393-9
Ključne riječi
etika ; marketing ; neuromarketing ; oglašavanje ; medijska etika ; djeca
(ethics ; marketing ; neuromarketing ; advertising ; media ethics ; children)
Sažetak
Potrošačko društvo je u 21. stoljeću dovelo do stvaranja novih oblika i razvoja društva, posebice u području propitivanja uloge etike i etičnog djelovanja suvremenog čovjeka-potrošača, kao i otvorilo čitav niz pitanja u području neuromarketinga, etike poslovanja i uloge masovnih medija te njihove povezanosti s oglašivačkom industrijom i djecom kao najranjivijom publikom, ali i potencijalnim budućim vjernim potrošačima. Ova i slična pitanja predmet su brojnih domaćih i međunarodnih istraživanja što ukazuje na njihovu aktualnost, relevantnost i kontinuiranu potrebu za propitivanjem uzroka i posljedica brzorastućeg potrošačkog društva. Rad će dati pregled temeljnih pojava u području marketinga i oglašavanja s naglaskom na mjesto, ulogu i važnost etike te će dati i poseban osvrt na temu oglašavanja i djece te oglašivačkih tehnika zbog kojih djeca od djetinjstva do odrasle dobi postaju i ostaju vjerni potrošači te slijedom navedenoga jedna od glavnih ciljanih publika oglašivača. Rad će obuhvatiti i prisutne mitove u društvu, posebice u području marketinga i poslovanja te ih povezati s aktualnim stanjem u razvijenim zemljama. Cilj rada je pružiti sveobuhvatan uvid u spomenute teme sa stajališta etike kao filozofske discipline koja je stavljena u različite kontekste marketinga i oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Teologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb