Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115652

Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu


Ćurković Nimac, Jasna; Osmančević, Leali
Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu // Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života / Valković, Jerko (ur.).
Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2021. str. 191-206 doi:658.8:174


CROSBI ID: 1115652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu
(Ethics in marketing: Advertising Communication towards Children)

Autori
Ćurković Nimac, Jasna ; Osmančević, Leali

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života

Urednik/ci
Valković, Jerko

Izdavač
Kršćanska sadašnjost

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
191-206

ISBN
978-953-11-1393-9

Ključne riječi
etika ; marketing ; neuromarketing ; oglašavanje ; medijska etika ; djeca
(ethics ; marketing ; neuromarketing ; advertising ; media ethics ; children)

Sažetak
Potrošačko društvo je u 21. stoljeću dovelo do stvaranja novih oblika i razvoja društva, posebice u području propitivanja uloge etike i etičnog djelovanja suvremenog čovjeka-potrošača, kao i otvorilo čitav niz pitanja u području neuromarketinga, etike poslovanja i uloge masovnih medija te njihove povezanosti s oglašivačkom industrijom i djecom kao najranjivijom publikom, ali i potencijalnim budućim vjernim potrošačima. Ova i slična pitanja predmet su brojnih domaćih i međunarodnih istraživanja što ukazuje na njihovu aktualnost, relevantnost i kontinuiranu potrebu za propitivanjem uzroka i posljedica brzorastućeg potrošačkog društva. Rad će dati pregled temeljnih pojava u području marketinga i oglašavanja s naglaskom na mjesto, ulogu i važnost etike te će dati i poseban osvrt na temu oglašavanja i djece te oglašivačkih tehnika zbog kojih djeca od djetinjstva do odrasle dobi postaju i ostaju vjerni potrošači te slijedom navedenoga jedna od glavnih ciljanih publika oglašivača. Rad će obuhvatiti i prisutne mitove u društvu, posebice u području marketinga i poslovanja te ih povezati s aktualnim stanjem u razvijenim zemljama. Cilj rada je pružiti sveobuhvatan uvid u spomenute teme sa stajališta etike kao filozofske discipline koja je stavljena u različite kontekste marketinga i oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Teologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Ćurković Nimac, Jasna; Osmančević, Leali
Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu // Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života / Valković, Jerko (ur.).
Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2021. str. 191-206 doi:658.8:174
Ćurković Nimac, J. & Osmančević, L. (2021) Etika u marketingu: Komuniciranje oglašavanjem s posebnim osvrtom na djecu. U: Valković, J. (ur.) Sve provjeravajte: dobro zadržite! (1 Sol 5, 21) - Kršćanka etika u dijalogu sa suvremenim svijetom : zbornik u čast prof. dr. sc. Josipa Grbca u povodu 65.godine života. Zagreb, Kršćanska sadašnjost, str. 191-206 doi:658.8:174.
@inbook{inbook, author = {\'{C}urkovi\'{c} Nimac, Jasna and Osman\v{c}evi\'{c}, Leali}, editor = {Valkovi\'{c}, J.}, year = {2021}, pages = {191-206}, DOI = {658.8:174}, keywords = {etika, marketing, neuromarketing, ogla\v{s}avanje, medijska etika, djeca}, doi = {658.8:174}, isbn = {978-953-11-1393-9}, title = {Etika u marketingu: Komuniciranje ogla\v{s}avanjem s posebnim osvrtom na djecu}, keyword = {etika, marketing, neuromarketing, ogla\v{s}avanje, medijska etika, djeca}, publisher = {Kr\v{s}\'{c}anska sada\v{s}njost}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\'{C}urkovi\'{c} Nimac, Jasna and Osman\v{c}evi\'{c}, Leali}, editor = {Valkovi\'{c}, J.}, year = {2021}, pages = {191-206}, DOI = {658.8:174}, keywords = {ethics, marketing, neuromarketing, advertising, media ethics, children}, doi = {658.8:174}, isbn = {978-953-11-1393-9}, title = {Ethics in marketing: Advertising Communication towards Children}, keyword = {ethics, marketing, neuromarketing, advertising, media ethics, children}, publisher = {Kr\v{s}\'{c}anska sada\v{s}njost}, publisherplace = {Zagreb} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font