Pregled bibliografske jedinice broj: 1115611
Istraživanje prihvata sustava poslovne inteligencije u hrvatskim malim i srednjim poduzećima tercijarnoga sektora kroz dimenzije TOE okvira: primjena faktorske analize
Istraživanje prihvata sustava poslovne inteligencije u hrvatskim malim i srednjim poduzećima tercijarnoga sektora kroz dimenzije TOE okvira: primjena faktorske analize // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 51-75 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1115611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje prihvata sustava poslovne
inteligencije u hrvatskim malim i srednjim
poduzećima tercijarnoga sektora kroz dimenzije TOE
okvira: primjena faktorske analize
(Examination of business intelligence system adoption in croatian tertiary small and
medium enterprises through the framework dimensions: Application of factor analysis)
Autori
Stjepić, Ana-Marija
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 18
(2020), 2;
51-75
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
sustav poslovne inteligencije, prihvat, tercijarni sektor, Republika Hrvatska, faktorska analiza, Tehnologija – Organizacija - Okruženje
(business intelligence systems, adoption, tertiary sector, Republic of Croatia, factor analysis, Technology – Organization - Environment framework)
Sažetak
Mala i srednja poduzeća predstavljaju gospodarsku okosnicu većine Europskih zemalja pa tako i Republike Hrvatske čiji je poslovni uspjeh sve više usmjeren na pravovremenu implementaciju i primjenu adekvatnih tehnoloških inovacija. Jedna od najprepoznatijih tehnoloških inovacija koja pomaže poduzećima pri donošenju kvalitetnijih poslovnih odluka je sustav poslovne inteligencije. U cilju identifikacije potencijalnih odrednica uspješnog prihvata sustava poslovne inteligencije unutar dimenzija odabranog teorijskog okvira Tehnologija – Organizacija - Okruženje na uzorku hrvatskih malih i srednjih poduzeća tercijarnoga sektora, provedena je metoda faktorske analize. Podaci su prikupljeni uz pomoć provedenog anketnog upitnika na uzorku od 100 hrvatskih malih i srednjih poduzeća tercijarnoga sektora. Provedena faktorska analiza rezultirala je s četiri izlučena faktora unutar tehnološke dimenzije, tri faktora unutar organizacijske i dva faktora unutar dimenzije okruženja koji odgovaraju prvotno postavljenim odrednicama dimenzija izabranog teorijskog okvira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit