Pregled bibliografske jedinice broj: 11156
Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja
Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja // Napredak (Zagreb), 138 (1997), 3; 300-306 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 11156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja
(Scientific Paradigms in Researching Education)
Autori
Pastuović, Nikola
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 138
(1997), 3;
300-306
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
istraživačke paradigme; pozitivizam; antipozitivizam; kvalitativna paradigma; kvantitativna paradigma
(research paradigm; positivism; anti-positivism; qualitativ paradigm; quantitativ paradigm)
Sažetak
U radu se opisuje pojam znanstvene paradigme te prikazuju glavne znanstvene paradigme u istraživanju obrazovanja i odgoja. Posebno se prikazuje razvoj pozitivizma u obrazovno-odgojnim istraživanjima, te antipozitivistički prigovori. navode se značajke kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja iz čega proistječe zaključak o njihovoj komplementarnosti, a ne substitutivnosti. To dovodi do jedinstva suvremenih istraživanja obrazovanja i odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA