Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115584

Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak


Tušek, Jelena
Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak // Suvremena lingvistika, 45 (2019), 88; 291-297 doi:10.22210/suvlin.2019.088.11 (nije recenziran, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1115584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak

Autori
Tušek, Jelena

Izvornik
Suvremena lingvistika (0586-0296) 45 (2019), 88; 291-297

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
prikaz, recenzija, peti-stantić, čitanjem do (spo)razumijevanja
(book review, peti-stantić, čitanjem do (spo)razumijevanja)

Sažetak
Prikaz knjige Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti autorice Anite Peti-Stantić.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Tušek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tušek, Jelena
Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak // Suvremena lingvistika, 45 (2019), 88; 291-297 doi:10.22210/suvlin.2019.088.11 (nije recenziran, prikaz, ostalo)
Tušek, J. (2019) Anita Peti–Stantić (2019) Čitanjem do (spo)razumijevanja. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak. Suvremena lingvistika, 45 (88), 291-297 doi:10.22210/suvlin.2019.088.11.
@article{article, author = {Tu\v{s}ek, Jelena}, year = {2019}, pages = {291-297}, DOI = {10.22210/suvlin.2019.088.11}, keywords = {prikaz, recenzija, peti-stanti\'{c}, \v{c}itanjem do (spo)razumijevanja}, journal = {Suvremena lingvistika}, doi = {10.22210/suvlin.2019.088.11}, volume = {45}, number = {88}, issn = {0586-0296}, title = {Anita Peti–Stanti\'{c} (2019) \v{C}itanjem do (spo)razumijevanja. Od \v{c}itala\v{c}ke pismenosti do \v{c}itateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak}, keyword = {prikaz, recenzija, peti-stanti\'{c}, \v{c}itanjem do (spo)razumijevanja} }
@article{article, author = {Tu\v{s}ek, Jelena}, year = {2019}, pages = {291-297}, DOI = {10.22210/suvlin.2019.088.11}, keywords = {book review, peti-stanti\'{c}, \v{c}itanjem do (spo)razumijevanja}, journal = {Suvremena lingvistika}, doi = {10.22210/suvlin.2019.088.11}, volume = {45}, number = {88}, issn = {0586-0296}, title = {Anita Peti–Stanti\'{c} (2019) \v{C}itanjem do (spo)razumijevanja. Od \v{c}itala\v{c}ke pismenosti do \v{c}itateljske sposobnosti. Zagreb: Ljevak}, keyword = {book review, peti-stanti\'{c}, \v{c}itanjem do (spo)razumijevanja} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font