Pregled bibliografske jedinice broj: 1115437
Međunarodni projekti u kontekstu stavova učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju
Međunarodni projekti u kontekstu stavova učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 11 (2017), 167-186 doi:10.21857/94kl4cx0km (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1115437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodni projekti u kontekstu stavova učitelja
o cjeloživotnom učenju i usavršavanju
(International Projects in the Context
of the Views of Teachers regarding Lifelong
Learning
and Specialization)
Autori
Ljubić Klemše, Nataša
Izvornik
Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru (1846-9787) 11
(2017);
167-186
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, usavršavanje, učitelji, međunarodni projekti, Bjelovarsko-bilogorska županija.
(lifelong learning ; specialization ; teachers ; international projects ; Bjelovar-Bilogora County.)
Sažetak
Autorica piše o promjenama u cjeloživotnom učenju učitelja uvođenjem međunarodnih projekata u škole, počevši s programom cjeloživotnog učenja EU (2007. – 2013.) te nastavljajući s programom Erasmus+ (2014. – 2020.) i predstavlja neke od preporuka za unapređenje provedbe programa Erasmus+ s naglaskom na cjeloživotno učenje. Provedenim kvantitativnim istraživanjem autorica ispituje stavove učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju, a rezultate istraživanja uspoređuje s obzirom na varijablu sudjelovanja u barem jednom međunarodnom projektu, izdvajajući pri tome uzorak ispitanika iz Bjelovarsko-bilogorske županije. Temeljem provedenog istraživanja autorica predstavlja mogućnosti usavršavanja učitelja danas, ukazuje na najčešći oblik usavršavanja učitelja i zaključuje o utjecaju međunarodnih projekata na cjeloživotno učenje i usavršavanje učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)