Pregled bibliografske jedinice broj: 1115349
Dvije konstrukcije hrvatskih glagola učiti i poučavati/podučavati: sinkronija i dijakronija
Dvije konstrukcije hrvatskih glagola učiti i poučavati/podučavati: sinkronija i dijakronija // 3rd Conference for Young Slavists
Budimpešta, Mađarska, 2013. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1115349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dvije konstrukcije hrvatskih glagola učiti i
poučavati/podučavati: sinkronija i dijakronija
(Synchronic and diachronic analysis of argument
structures of verbs 'učiti' and
'poučavati/podučavati')
Autori
Polančec, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
3rd Conference for Young Slavists
Mjesto i datum
Budimpešta, Mađarska, 25.04.2013. - 26.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
hrvatski jezik ; konstrukcije ; dvoprijelazni glagoli
(Croatian ; argument structure ; ditransitive verbs)
Sažetak
U izlaganju se opisuje argumentna struktura (konstrukcije) hrvatskih glagola 'učiti' i 'poučavati/podučavati' iz sinkronijske i dijakronijske perspektive.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija