Pregled bibliografske jedinice broj: 1115129
Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama
Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti, Zagreb
CROSBI ID: 1115129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama
(Phraseological Games in Croatian and Polish
Commercials)
Autori
Koljnrekaj, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
48
Mentor
Pintarić, Neda
Ključne riječi
frazeologija, frazem, frazeološka igra, reklama, reklamna poruka
(Phraseology, Phraseme, Phraseological Game, Commercial, Commercial Message)
Sažetak
U ovome radu analiziraju se frazemi i frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama. Reklame su predmet lingvističkih istraživanja, a njima se bave i različite izvanjezične discipline poput psihologije, ekonomije (posebice područje marketinga) ili sociologije. Cilj je ovoga diplomskog rada usporediti poljske i hrvatske reklame, nečin na koji se u njima upotrebljavaju frazemi i opisati ulogu frazeoloških igara u istim. Potrebno je naglasiti da je rad napisan kao svojevrstan uvid u svijet reklama te koji može pomoći pri razumijevanju povezanosti marketinških strategija i jezika u izradi reklama. U teorijskome su dijelu rada opisani povijest i razvoj svjetske frazeologije, uključujući poljsku i hrvatsku. Slijedi kratak opis frazema, temeljne frazeološke jedinice, a nakon toga i pregled najvažnijih značajki reklama te uloga frazema u istim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija