Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115129

Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama


Koljnrekaj, Petra
Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti, Zagreb


CROSBI ID: 1115129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama
(Phraseological Games in Croatian and Polish Commercials)

Autori
Koljnrekaj, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti

Mjesto
Zagreb

Datum
23.06

Godina
2020

Stranica
48

Mentor
Pintarić, Neda

Ključne riječi
frazeologija, frazem, frazeološka igra, reklama, reklamna poruka
(Phraseology, Phraseme, Phraseological Game, Commercial, Commercial Message)

Sažetak
U ovome radu analiziraju se frazemi i frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama. Reklame su predmet lingvističkih istraživanja, a njima se bave i različite izvanjezične discipline poput psihologije, ekonomije (posebice područje marketinga) ili sociologije. Cilj je ovoga diplomskog rada usporediti poljske i hrvatske reklame, nečin na koji se u njima upotrebljavaju frazemi i opisati ulogu frazeoloških igara u istim. Potrebno je naglasiti da je rad napisan kao svojevrstan uvid u svijet reklama te koji može pomoći pri razumijevanju povezanosti marketinških strategija i jezika u izradi reklama. U teorijskome su dijelu rada opisani povijest i razvoj svjetske frazeologije, uključujući poljsku i hrvatsku. Slijedi kratak opis frazema, temeljne frazeološke jedinice, a nakon toga i pregled najvažnijih značajki reklama te uloga frazema u istim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neda Pintarić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koljnrekaj, Petra
Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti, Zagreb
Koljnrekaj, P. (2020) 'Frazeološke igre u hrvatskim i poljskim reklamama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za zapadnoslavenske jezike i književnosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Koljnrekaj, Petra}, year = {2020}, pages = {48}, keywords = {frazeologija, frazem, frazeolo\v{s}ka igra, reklama, reklamna poruka}, title = {Frazeolo\v{s}ke igre u hrvatskim i poljskim reklamama}, keyword = {frazeologija, frazem, frazeolo\v{s}ka igra, reklama, reklamna poruka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Koljnrekaj, Petra}, year = {2020}, pages = {48}, keywords = {Phraseology, Phraseme, Phraseological Game, Commercial, Commercial Message}, title = {Phraseological Games in Croatian and Polish Commercials}, keyword = {Phraseology, Phraseme, Phraseological Game, Commercial, Commercial Message}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font