Pregled bibliografske jedinice broj: 1115092
Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9
Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9 // Medijske studije, 11 (2020), 22; 126-128 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1115092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Damir Matković: Televizijski program:
proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska
knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953-
0-
60082-9
(Damir Matković: Television program: production,
suppliers, genres. Školska knjiga, Zagreb,
2019, 579 p., ISBN 978-953-0-60082-9)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 11
(2020), 22;
126-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
televizija ; program ; programska shema ; financiranje ; televizijski žanrovi ; proizvođači televizijskog programa ; televizijsko reklamiranje ; televizijski raspored ; istraživanje gledanosti televizije
(television ; program ; programming scheme ; financing ; television genres ; television program producers ; television advertising ; television schedule ; television viewing research)
Sažetak
Knjiga Damira Matkovića Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi u izdanju Školske knjige, strukturirana u deset opsežnih tematskih cjelina. Prva cjelina ''Program'' donosi komparativni prikaz američkog i europskog televizijskog programa. Druga cjelina ''Javna i komercijalna televizija'' analizira ustroj medijskih organizacija, a treća ''Izvore financiranja''. Četvrta cjelina ''Informativni program'' opisuje značaj informativnog sadržaja u brendiranju medijskih kuća, kao i izazove njegove realizacije. Peta cjelina ''Zabavni program'' istražuje pojavu novih žanrova poput telenovela, ispitujući njihov utjecaj na kulturološke aspekte masovne komunikacije. Autor donosi i povijesni pregled razvoja ovoga žanra u Hrvatskoj, te opisuje razvoj velikih glazbenih i sportskih projekata. Šesta cjelina ''Proizvođači televizijskog programa'' predstavlja popis najvećih svjetskih medijskih kuća i njihovih vlasnika, kao i učinke njihovog djelovanja na nacionalni, ali i europski medijski sustav. Sedma cjelina ''Sportski program'' propituje odnos televizije i sporta, dok osma cjelina ''Televizijsko reklamiranje'' uspoređuje modele sponzoriranja sadržaja i zastupljenost prikrivenog oglašavanja. Deveta cjelina ''Raspored programa'' opisuje konceptualni okvir emitiranja televizijskog sadržaja, te utjecaj publike i tržišta općenito. Konačno, posljednja deseta cjelina ''Istraživanje gledanosti programa'' ističe važnost ispitivanja javnoga mnijenja, ali i potrebe za usavršavanjem metodologije praćenja gledanosti televizijskog sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS