Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115092

Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9


Grmuša, Tanja
Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9 // Medijske studije, 11 (2020), 22; 126-128 (recenziran, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1115092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9
(Damir Matković: Television program: production, suppliers, genres. Školska knjiga, Zagreb, 2019, 579 p., ISBN 978-953-0-60082-9)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 11 (2020), 22; 126-128

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
televizija ; program ; programska shema ; financiranje ; televizijski žanrovi ; proizvođači televizijskog programa ; televizijsko reklamiranje ; televizijski raspored ; istraživanje gledanosti televizije
(television ; program ; programming scheme ; financing ; television genres ; television program producers ; television advertising ; television schedule ; television viewing research)

Sažetak
Knjiga Damira Matkovića Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi u izdanju Školske knjige, strukturirana u deset opsežnih tematskih cjelina. Prva cjelina ''Program'' donosi komparativni prikaz američkog i europskog televizijskog programa. Druga cjelina ''Javna i komercijalna televizija'' analizira ustroj medijskih organizacija, a treća ''Izvore financiranja''. Četvrta cjelina ''Informativni program'' opisuje značaj informativnog sadržaja u brendiranju medijskih kuća, kao i izazove njegove realizacije. Peta cjelina ''Zabavni program'' istražuje pojavu novih žanrova poput telenovela, ispitujući njihov utjecaj na kulturološke aspekte masovne komunikacije. Autor donosi i povijesni pregled razvoja ovoga žanra u Hrvatskoj, te opisuje razvoj velikih glazbenih i sportskih projekata. Šesta cjelina ''Proizvođači televizijskog programa'' predstavlja popis najvećih svjetskih medijskih kuća i njihovih vlasnika, kao i učinke njihovog djelovanja na nacionalni, ali i europski medijski sustav. Sedma cjelina ''Sportski program'' propituje odnos televizije i sporta, dok osma cjelina ''Televizijsko reklamiranje'' uspoređuje modele sponzoriranja sadržaja i zastupljenost prikrivenog oglašavanja. Deveta cjelina ''Raspored programa'' opisuje konceptualni okvir emitiranja televizijskog sadržaja, te utjecaj publike i tržišta općenito. Konačno, posljednja deseta cjelina ''Istraživanje gledanosti programa'' ističe važnost ispitivanja javnoga mnijenja, ali i potrebe za usavršavanjem metodologije praćenja gledanosti televizijskog sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9 // Medijske studije, 11 (2020), 22; 126-128 (recenziran, prikaz, ostalo)
Grmuša, T. (2020) Damir Matković: Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi. Školska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9. Medijske studije, 11 (22), 126-128.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2020}, pages = {126-128}, keywords = {televizija, program, programska shema, financiranje, televizijski \v{z}anrovi, proizvo\dja\v{c}i televizijskog programa, televizijsko reklamiranje, televizijski raspored, istra\v{z}ivanje gledanosti televizije}, journal = {Medijske studije}, volume = {11}, number = {22}, issn = {1847-9758}, title = {Damir Matkovi\'{c}: Televizijski program: proizvodnja, dobavlja\v{c}i, \v{z}anrovi. \v{S}kolska knjiga, Zagreb, 2019., 579 str., ISBN 978-953- 0- 60082-9}, keyword = {televizija, program, programska shema, financiranje, televizijski \v{z}anrovi, proizvo\dja\v{c}i televizijskog programa, televizijsko reklamiranje, televizijski raspored, istra\v{z}ivanje gledanosti televizije} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2020}, pages = {126-128}, keywords = {television, program, programming scheme, financing, television genres, television program producers, television advertising, television schedule, television viewing research}, journal = {Medijske studije}, volume = {11}, number = {22}, issn = {1847-9758}, title = {Damir Matkovi\'{c}: Television program: production, suppliers, genres. \v{S}kolska knjiga, Zagreb, 2019, 579 p., ISBN 978-953-0-60082-9}, keyword = {television, program, programming scheme, financing, television genres, television program producers, television advertising, television schedule, television viewing research} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
  • ERIH PLUS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font