Pregled bibliografske jedinice broj: 1115091
Paško Bilić: Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć. Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb, 2020. (Drohobych: Kolo), 205 str. ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk), 9789538070129 (Hrvatsko sociološko društvo)
Paško Bilić: Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć. Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb, 2020. (Drohobych: Kolo), 205 str. ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk), 9789538070129 (Hrvatsko sociološko društvo) // Medijske studije, 11 (2020), 22; 122-124 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1115091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paško Bilić: Sociologija medija: rutine,
tehnologija i moć.
Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko
društvo, Zagreb, 2020. (Drohobych: Kolo), 205
str.
ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i
Turk), 9789538070129 (Hrvatsko sociološko
društvo)
(Paško Bilić: Sociology of media: routines,
technology and power.
Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko
društvo, Zagreb, 2020 (Drohobych: Kolo), 205 p.
ISBN 9789532228427 (Naklada Jesenski i Turk),
9789538070129 (Croatian Sociological Society))
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 11
(2020), 22;
122-124
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
komunikacija ; društveni odnosi ; novi mediji ; sociologija medija ; javna sfera ; medijsko vlasništvo ; medijski pluralizam
(communication ; social relations ; new media ; sociology of media ; public sphere ; media ownership ; media pluralism)
Sažetak
Knjiga Paška Bilića Sociologija medija: rutine, tehnologija i moć strukturirana je u četiri poglavlja. U prvom poglavlju ''Komunikacija i društvena interakcija'' autor polazi od klasičnih socioloških teoretičara razmatrajući ulogu društvenih odnosa, kao i proces medijske konstrukcije stvarnosti. Drugo poglavlje ''Od svakodnevice do javnosti i mreža'' analizira ulogu novih medija u suvremenoj komunikaciji s obzirom na vidljive promjene u diskursu. Također, propituju se granice između javne i privatne sfere, te vrednuje utjecaj društvenih mreža na profesionalne novinarske standarde. ''Komunikacijske makrostrukture'' treće je poglavlje u kojemu se opisuju učinci globalizacije na društvo, ali na medije. Autor nadalje pojašnjava odnose između medijacije i medijatizacije, komodifikacije medijskog sadržaja te utjecaj medijskog vlasništva na proizvodnju sadržaja i osiguravanje medijskog pluralizma. Posljednje, četvrto poglavlje ''Prema metasociologiji medija'' usmjereno je na analizu epistemološke i ontološke dimenzije medija. Poseban dodatak na kraju knjige Prilog: Razgovori o sociologiji, komunikaciji i medijima donosi transkripte intervjua koje je autor u sklopu sekcije Hrvatskog sociološkog društva vodio s uglednim inozemnim autorima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Članci objavljeni u časopisu Medijske studije
javno su dostupni u online bazama:
HRČAK – Portal znanstvenih časopisa RH (MZOS,
Srce i HIDD, hrcak.srce.hr) i DOAJ – Directory
of Open Access Journals.
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS