Pregled bibliografske jedinice broj: 1114866
Aspekti primjene klavira kao nastavnog sredstva u nastavi Glazbene kulture
Aspekti primjene klavira kao nastavnog sredstva u nastavi Glazbene kulture // Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti - Razvoj kompetencija učitelja glazbene kulture i nastavnika glazbene umjetnosti u funkciji cjelovita razvoja učenika i unaprjeđenja glazbeno-pedagoške prakse
online, 2020. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1114866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aspekti primjene klavira kao nastavnog sredstva u
nastavi Glazbene kulture
(Aspects of the application of the piano as a
teaching tool in the teaching of Music Culture)
Autori
Sabljar, Mirna ; Jandrok - Škugor, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti - Razvoj kompetencija učitelja glazbene kulture i nastavnika glazbene umjetnosti u funkciji cjelovita razvoja učenika i unaprjeđenja glazbeno-pedagoške prakse
Mjesto i datum
Online, 25.08.2020. - 26.08.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
funcionalne klavirske vještine, klavir, nastava glazbene kulture, glazbena pedagogija
(functional piano skills, piano, music culture, music pedagogy)
Sažetak
Predavanje je održano na Državnom skupu za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti - Razvoj kompetencija učitelja glazbene kulture i nastavnika glazbene umjetnosti u funkciji cjelovita razvoja učenika i unaprjeđenja glazbeno-pedagoške prakse, 25.8.2020. godine u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje. Sviranje klavira u suvremenoj nastavi Glazbene kulture poželjna je aktivnost, a klavir je izuzetno primjenjivo nastavno sredstvo pri izvedbi nastave. Bez obzira što se suvremena nastava glazbe većinom odvija uz elektronička sredstva i pomagala, za aktivnu, stvaralačku i učenicima orijentiranu nastavu učitelji bi trebali u svakoj aktivnosti koristiti klavir. Želeći utvrditi kako nastavnici primjenjuju klavir provedeno je istraživanje među učiteljima Glazbene kulture iz osam županija s ciljem utvrditi kako i na koji način učitelji primjenjuju klavir. Provedenim istraživanjem utvrđeno je da učitelji Glazbene kulture u velikoj mjeri koriste klavir kao nastavno sredstvo, ne baziraju se samo na funkcionalnim klavirskim vještinama nego na klaviru sviraju i umjetničku glazbu. Klavir je značajno nastavno sredstvo jer se pomoću njega kvalitetnije, ljepše i sadržajnije oblikuje nastava. Svakako bi trebalo promišljati o budućim usavršavanjima učitelja u smjeru još boljeg razvijanja kako funkcionalnih tako i umjetničkih kompetencija sviranja klavira glazbenih pedagoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost