Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114805

Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu


Čolić, Mile; Dunđer, Ivan
Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu // Polytechnic and design, 3 (2015), 2; 152-161 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1114805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu

Autori
Čolić, Mile ; Dunđer, Ivan

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 3 (2015), 2; 152-161

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
internetski portali, informacija, odnosi s javnošću, novi proizvodi, društveno odgovorno poslovanje
(internet portals, information, public relations, new products, corporate social responsibility)

Sažetak
Ovim radom istražit će se uloga odnosa s javnošću pri promoviranju novih proizvoda, ukazat će se na negativne strane novih proizvoda te ponuditi rješenja koja ne ugrožavaju zdravlje i okoliš. U prvom dijelu rada prikazat će se proizvodi u najboljem svjetlu sa svojim pozitivnim i razvojnim karakteristikama, potom će se prikazati negativne strane proizvoda koje izazivaju razne etičke dileme, a zatim će se predstaviti alternativna rješenja za uvođenje novih proizvoda koji ne štete zdravlju i okolišu. U drugom dijelu rada provest će se istraživanja internetskih portala koji promoviraju nove hrvatske i strane proizvode. Istražit će se kojoj vrsti internetskih portala pripadaju, s obzirom na sadržajne karakteristike oglašavanja i publiciteta te će se utvrditi razina društveno odgovornog poslovanja tvrtki koje su kreatori novih proizvoda. Osnovna hipoteza rada jest da internetski portali koji sadrže informacije o novim proizvodima u većini slučajeva ne promiču društveno odgovorno poslovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Dunđer (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čolić, Mile; Dunđer, Ivan
Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu // Polytechnic and design, 3 (2015), 2; 152-161 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Čolić, M. & Dunđer, I. (2015) Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu. Polytechnic and design, 3 (2), 152-161.
@article{article, author = {\v{C}oli\'{c}, Mile and Dun\djer, Ivan}, year = {2015}, pages = {152-161}, keywords = {internetski portali, informacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, novi proizvodi, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Analiza odnosa s javno\v{s}\'{c}u i dru\v{s}tveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu}, keyword = {internetski portali, informacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, novi proizvodi, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje} }
@article{article, author = {\v{C}oli\'{c}, Mile and Dun\djer, Ivan}, year = {2015}, pages = {152-161}, keywords = {internet portals, information, public relations, new products, corporate social responsibility}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Analiza odnosa s javno\v{s}\'{c}u i dru\v{s}tveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu}, keyword = {internet portals, information, public relations, new products, corporate social responsibility} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font