Pregled bibliografske jedinice broj: 1114805
Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu
Analiza odnosa s javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na internetu // Polytechnic and design, 3 (2015), 2; 152-161 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1114805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza odnosa s
javnošću i društveno odgovornog poslovanja pri promociji novih proizvoda na
internetu
Autori
Čolić, Mile ; Dunđer, Ivan
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 3
(2015), 2;
152-161
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
internetski portali, informacija, odnosi s javnošću, novi proizvodi, društveno odgovorno poslovanje
(internet portals, information, public relations, new products, corporate social responsibility)
Sažetak
Ovim radom istražit će se uloga odnosa s javnošću pri promoviranju novih proizvoda, ukazat će se na negativne strane novih proizvoda te ponuditi rješenja koja ne ugrožavaju zdravlje i okoliš. U prvom dijelu rada prikazat će se proizvodi u najboljem svjetlu sa svojim pozitivnim i razvojnim karakteristikama, potom će se prikazati negativne strane proizvoda koje izazivaju razne etičke dileme, a zatim će se predstaviti alternativna rješenja za uvođenje novih proizvoda koji ne štete zdravlju i okolišu. U drugom dijelu rada provest će se istraživanja internetskih portala koji promoviraju nove hrvatske i strane proizvode. Istražit će se kojoj vrsti internetskih portala pripadaju, s obzirom na sadržajne karakteristike oglašavanja i publiciteta te će se utvrditi razina društveno odgovornog poslovanja tvrtki koje su kreatori novih proizvoda. Osnovna hipoteza rada jest da internetski portali koji sadrže informacije o novim proizvodima u većini slučajeva ne promiču društveno odgovorno poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti