Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114774

Etika i krizna komunikacija


Srebočan, Ivana
Etika i krizna komunikacija, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1114774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika i krizna komunikacija
(Ethics and crisis communication)

Autori
Srebočan, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
09.03

Godina
2021

Stranica
61

Mentor
Jolić, Tvrtko

Ključne riječi
Etika ; odnosi s javnošću ; krizna komunikacija ; apologija
(Ethics ; public relation ; crisis communication ; apologia)

Sažetak
Odnosi s javnošću kao rastuća potreba modernog svijeta, zbog svoje potrebe za brzom reakcijom ponekad gube osnovna načela etika. Etičke norme i etičko ponašanje unutar svake organizacije izražavaju njenu ozbiljnost i nastojanja za napredak u poslovnom svijetu. Nedostatak etičkih normi i etičkog ponašanja u odnosima s javnošću se smatra nedostatkom i gubitkom za organizaciju koju pokušava sagraditi ugled i postaviti se na tržištu kao konkurent. Prema osnovnim načelima etike i moralnim normama koje ona zastupa svaka krizna komunikacije koja se odvija da bi spriječila ili zaustavila krizu mora sadržavati načela koja smiruju i zaustavljaju krize, a ne ih još dodatno razbuktavaju. Poštivanjem pravila etičkog ponašanja pojedinci i organizacije posjeduju bolje izglede za uspješan izlazak iz krize. Kao što je etika sastavni dio krizne komunikacije, tako jedna od najčešćih načina krizne komunikacije je isprika. Isprika svoje korijen vuče iz antičke Grčke, a do danas zadržava glavne kriterije koje se koriste u individualnoj ili korporativnoj apologiji. Isprika kao najizraženiji i najučinkovitiji način početka krizne komunikacije se iz primjera u primjer pokazuje izuzetno učinkovitim. Iako pojedinci i organizacije ponekad izbjegavaju ovaj način pristupa kriznoj komunikacije, zbog izbjegavanja priznanja krivnje, ponekad su rezultati još dramatičniji i uzrokuju povećanje krize, i dodatne osude od strane javnosti koje mogu imati ozbiljne posljedice na poslovanje. Poštivanjem etičkih normi u apologiji i komunikaciji za vrijeme strategije apologije se u kriznoj komunikaciji smatraju normom koja postiže brži i učinkovitiji oporavak od krize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Tvrtko Jolić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Srebočan, Ivana
Etika i krizna komunikacija, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Srebočan, I. (2021) 'Etika i krizna komunikacija', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Srebo\v{c}an, Ivana}, year = {2021}, pages = {61}, keywords = {Etika, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, krizna komunikacija, apologija}, title = {Etika i krizna komunikacija}, keyword = {Etika, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, krizna komunikacija, apologija}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Srebo\v{c}an, Ivana}, year = {2021}, pages = {61}, keywords = {Ethics, public relation, crisis communication, apologia}, title = {Ethics and crisis communication}, keyword = {Ethics, public relation, crisis communication, apologia}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font