Pregled bibliografske jedinice broj: 1114731
Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu
Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola o nastavi na daljinu // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2020), 5; 5-24 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1114731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i roditelja učenika osnovnih škola
o nastavi na daljinu
(Attitudes of Teachers and Parents of Primary School
Students towards Distance Education)
Autori
Ćurković, Natalija ; Krašić, Sandro ; Katavić, Ivana
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 3
(2020), 5;
5-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
koronavirus ; nastava na daljinu ; roditelji ; stavovi ; učitelji
(kattitudes ; coronavirus ; online schooling ; parents ; teachers)
Sažetak
Zdravstvena kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa uzrokovala je premještanje nastave u online okruženje. Cilj ovog istraživanja je ispitati i usporediti stavove učitelja i roditelja o različitim aspektima nastave na daljinu. Ispitivani aspekti su: općeniti stav o nastavi na daljinu, stavovi o komunikaciji između roditelja i učitelja, zadacima i materijalima korištenima u nastavi na daljinu te napretku učenika, načinima ocjenjivanja i zaključnim ocjenama. Stavovi su se ispitivali online upitnikom te se pokazalo kako najviše slaganje postoji u aspektu komunikacije i općenitom stavu o nastavi na daljinu. Najniže slaganje između roditelja i učitelja pokazalo se u aspektima zadavanja zadataka te načinu vrednovanja gdje roditelji naspram učitelja pozitivnije procjenjuju vlastitu djecu. Stavovi roditelja i učitelja o nastavi na daljini se zbog velikog uzorka korištenog u ovom istraživanju produbljuju opća saznanja o nastavi na daljinu i mogu se generalizirati na druge sustave i populacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar