Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114578

Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih


Kiss, Irena
Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih, 2021. (audio/video zapis).


CROSBI ID: 1114578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih
(Specificity of Motivational, Psychological and Social Approach to Adult Learning)

Autori
Kiss, Irena

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, audio/video zapis

Godina
2021

Ključne riječi
motivacija, komunikacijska kompetencija, proces učenja i pamćenja, višestruke inteligencije, Pigmalionov efekt, fluidna i kristalizirana inteligencija
(motivation, communication competence, learning and memory process, multiple intelligences, Pygmalion effect, fluid and crystallized intelligence)

Sažetak
Webinar snimljen u sklopu ESF projekta "Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta", modul "Jačanje andragoških kompetencija".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Irena Kiss (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

meduza.carnet.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kiss, Irena
Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih, 2021. (audio/video zapis).
Kiss, I. (2021) Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih.. Audio/video zapis.
@unknown{unknown, author = {Kiss, Irena}, year = {2021}, keywords = {motivacija, komunikacijska kompetencija, proces u\v{c}enja i pam\'{c}enja, vi\v{s}estruke inteligencije, Pigmalionov efekt, fluidna i kristalizirana inteligencija}, title = {Specifi\v{c}nost motivacijskog, psiholo\v{s}kog i dru\v{s}tvenog pristupa u\v{c}enju odraslih}, keyword = {motivacija, komunikacijska kompetencija, proces u\v{c}enja i pam\'{c}enja, vi\v{s}estruke inteligencije, Pigmalionov efekt, fluidna i kristalizirana inteligencija} }
@unknown{unknown, author = {Kiss, Irena}, year = {2021}, keywords = {motivation, communication competence, learning and memory process, multiple intelligences, Pygmalion effect, fluid and crystallized intelligence}, title = {Specificity of Motivational, Psychological and Social Approach to Adult Learning}, keyword = {motivation, communication competence, learning and memory process, multiple intelligences, Pygmalion effect, fluid and crystallized intelligence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font