Pregled bibliografske jedinice broj: 1114578
Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih
Specifičnost motivacijskog, psihološkog i društvenog pristupa učenju odraslih, 2021. (audio/video zapis).
CROSBI ID: 1114578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnost motivacijskog, psihološkog i
društvenog pristupa učenju odraslih
(Specificity of Motivational, Psychological and
Social Approach to Adult Learning)
Autori
Kiss, Irena
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, audio/video zapis
Godina
2021
Ključne riječi
motivacija, komunikacijska kompetencija, proces učenja i pamćenja, višestruke inteligencije, Pigmalionov efekt, fluidna i kristalizirana inteligencija
(motivation, communication competence, learning and memory process, multiple intelligences, Pygmalion effect, fluid and crystallized intelligence)
Sažetak
Webinar snimljen u sklopu ESF projekta "Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta", modul "Jačanje andragoških kompetencija".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)