Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114413

Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju


Hodonj, A.
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, (ur.).
Vinkovci: Zebra, 2016. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1114413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(Using information and communication technology (ICT) in inclusive education)

Autori
Hodonj, A.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, - Vinkovci : Zebra, 2016, 80-91

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija(ICT), individualizirani kurikulum, učitelj, poučavanje i učenje
(information and communication technology (ICT), individualized curriculum, teacher, learning and teaching)

Sažetak
Informacijsko komunikacijska tehnologija nezaobilazni je dio obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju. Ona omogućava uspješnije svladavanje nastavnih sadržaja, napredak i razvoj djeteta prema njegovim sposobnostima i mogućnostima, sudjelovanje u inkluzivnoj kulturi škole te kreiranju individualiziranog kurikuluma. Učitelj u takvom obliku poučavanja i učenja pruža podršku i potporu učenicima, provodi različite oblike savjetovanja te vrednovanja postignuća različitim metodama i strategijama vodeći pri tome brigu o učenikovim znanjima, vještinama, sposobnostima te njegovim jakim stranama. Uz neposredan rad s učenicima specifičnim metodama i strategijama kojima se ostvaruju sadržaji individualiziranog kurikuluma uloga učitelja je uvoditi promjene u odgojno-obrazovni proces te osuvremenjivanje nastave prema smjernicama Nacionalnog okvirnog kurikuluma (2011). Korištenjem ICT-a učitelj može nastavu učiniti inovativnijom, kreativnijom, prilagoditi kurikulum za učenike s teškoćama u razvoju, promicati pozitivno razredno ozračje te razrednu klimu. Opremanje učionice informacijsko- komunikacijskom tehnologijom učitelj je u mogućnosti kreirati nastavni proces usmjeren na učenika te pružiti različite oblike inkluzivne podrške učenicima s teškoćama u razvoju. Stoga će se u ovom radu istražiti oblici poučavanja i učenja te uloga učitelja u korištenju ICT-a u odgojno- obrazovnom radu učenika s teškoćama u razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Andrej Hodonj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hodonj, A.
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, (ur.).
Vinkovci: Zebra, 2016. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Hodonj, A. (2016) Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S. & Nagy Varga, . (ur.)Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije.
@article{article, author = {Hodonj, A.}, year = {2016}, pages = {80-91}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija(ICT), individualizirani kurikulum, u\v{c}itelj, pou\v{c}avanje i u\v{c}enje}, title = {Kori\v{s}tenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija(ICT), individualizirani kurikulum, u\v{c}itelj, pou\v{c}avanje i u\v{c}enje}, publisher = {Zebra}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hodonj, A.}, year = {2016}, pages = {80-91}, keywords = {information and communication technology (ICT), individualized curriculum, teacher, learning and teaching}, title = {Using information and communication technology (ICT) in inclusive education}, keyword = {information and communication technology (ICT), individualized curriculum, teacher, learning and teaching}, publisher = {Zebra}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font