Pregled bibliografske jedinice broj: 1114413
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, (ur.).
Vinkovci: Zebra, 2016. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1114413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije
(ICT-a) u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(Using information and communication technology
(ICT) in inclusive education)
Autori
Hodonj, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik stručnih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije
/ Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, - Vinkovci : Zebra, 2016, 80-91
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija(ICT), individualizirani kurikulum, učitelj, poučavanje i učenje
(information and communication technology (ICT), individualized curriculum, teacher, learning and teaching)
Sažetak
Informacijsko komunikacijska tehnologija nezaobilazni je dio obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju. Ona omogućava uspješnije svladavanje nastavnih sadržaja, napredak i razvoj djeteta prema njegovim sposobnostima i mogućnostima, sudjelovanje u inkluzivnoj kulturi škole te kreiranju individualiziranog kurikuluma. Učitelj u takvom obliku poučavanja i učenja pruža podršku i potporu učenicima, provodi različite oblike savjetovanja te vrednovanja postignuća različitim metodama i strategijama vodeći pri tome brigu o učenikovim znanjima, vještinama, sposobnostima te njegovim jakim stranama. Uz neposredan rad s učenicima specifičnim metodama i strategijama kojima se ostvaruju sadržaji individualiziranog kurikuluma uloga učitelja je uvoditi promjene u odgojno-obrazovni proces te osuvremenjivanje nastave prema smjernicama Nacionalnog okvirnog kurikuluma (2011). Korištenjem ICT-a učitelj može nastavu učiniti inovativnijom, kreativnijom, prilagoditi kurikulum za učenike s teškoćama u razvoju, promicati pozitivno razredno ozračje te razrednu klimu. Opremanje učionice informacijsko- komunikacijskom tehnologijom učitelj je u mogućnosti kreirati nastavni proces usmjeren na učenika te pružiti različite oblike inkluzivne podrške učenicima s teškoćama u razvoju. Stoga će se u ovom radu istražiti oblici poučavanja i učenja te uloga učitelja u korištenju ICT-a u odgojno- obrazovnom radu učenika s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija