Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114389

Važnost igre u nastavi


Novak, Morana; Turčin, Maja
Važnost igre u nastavi // Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora / Dulčić, Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2016. str. 136-137 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1114389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost igre u nastavi
(The importance of play in teaching)

Autori
Novak, Morana ; Turčin, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora / Dulčić, Adinda - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2016, 136-137

ISBN
978-953-7948-01-6

Skup
IX. međunarodni znanstveno-stručni simpozij verbotonalnog sistema

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.05.2016. - 21.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
igra ; nastava ; učenje
(play ; teaching ; learning)

Sažetak
Svako dijete ima motivaciju za učenje i igru. Kroz igru djeca razvijaju kognitivne, socijalne, motoričke, emocionalne i komunikacijske vještine. Igrom dijete jača samopouzdanje i potiče svoju radoznalost i kreativnost. U predškolskoj dobi igra je prepoznata kao najbolji iblik učenja i stjecanja novih vještina. Polaskom u školu, igra se više ne koristi kao najvažnije sredstvo učenja. Nastavne sadržaje učenici moraju razumjeti, zapamtiti i primijeniti. Igrom se učenici lakše motiviraju na nastavne sadržaje, usmjereniji su i aktivniji, te ih proživljavanjem lakše primjenjuju. Učenici kroz igru uče uvažavati druge sudionike i surađivati u grupi. Igre se u nastavi mogu koristiti kao motivacija (uvod u novo gradivo), učenje (obrada nastavnih sadržaja) i uvježbavanje (ponavljanje i primjena naučenog sadržaja). Anketnim upitnikom provedenim u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG ispitane su VT učiteljice. Rezultati pokazuju da se igra u nastavi koristi. Većina ispitanih koristi je dva do tri puta tjedno, najčešće u završnom dijelu sata prilikom uvježbavanja, odnosno ponavljanja i primjene naučenog sadržaja. Nešto rjeđe je koriste u uvodnom dijelu sata, a rijetko kod obrade novih nastavnih sadržaja. U nastavi su kao najučinkovitije igre prepoznate dramatizacija, jezične igre, kviz i igre pamćenja. Kao vrlo važan dio verbotonalne metode izdvojile bismo i prostorne igre, odnosno igre u pokretu, koje se u razredima rjeđe koriste. Djeca uživaju u igri i u školskoj dobi igra bi trebala biti najvažniji oblik učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Morana; Turčin, Maja
Važnost igre u nastavi // Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora / Dulčić, Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2016. str. 136-137 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Novak, M. & Turčin, M. (2016) Važnost igre u nastavi. U: Dulčić, A. (ur.)Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora.
@article{article, author = {Novak, Morana and Tur\v{c}in, Maja}, editor = {Dul\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2016}, pages = {136-137}, keywords = {igra, nastava, u\v{c}enje}, isbn = {978-953-7948-01-6}, title = {Va\v{z}nost igre u nastavi}, keyword = {igra, nastava, u\v{c}enje}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Morana and Tur\v{c}in, Maja}, editor = {Dul\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2016}, pages = {136-137}, keywords = {play, teaching, learning}, isbn = {978-953-7948-01-6}, title = {The importance of play in teaching}, keyword = {play, teaching, learning}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font