Pregled bibliografske jedinice broj: 1114389
Važnost igre u nastavi
Važnost igre u nastavi // Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora / Dulčić, Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2016. str. 136-137 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1114389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost igre u nastavi
(The importance of play in teaching)
Autori
Novak, Morana ; Turčin, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora
/ Dulčić, Adinda - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2016, 136-137
ISBN
978-953-7948-01-6
Skup
IX. međunarodni znanstveno-stručni simpozij verbotonalnog sistema
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.05.2016. - 21.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igra ; nastava ; učenje
(play ; teaching ; learning)
Sažetak
Svako dijete ima motivaciju za učenje i igru. Kroz igru djeca razvijaju kognitivne, socijalne, motoričke, emocionalne i komunikacijske vještine. Igrom dijete jača samopouzdanje i potiče svoju radoznalost i kreativnost. U predškolskoj dobi igra je prepoznata kao najbolji iblik učenja i stjecanja novih vještina. Polaskom u školu, igra se više ne koristi kao najvažnije sredstvo učenja. Nastavne sadržaje učenici moraju razumjeti, zapamtiti i primijeniti. Igrom se učenici lakše motiviraju na nastavne sadržaje, usmjereniji su i aktivniji, te ih proživljavanjem lakše primjenjuju. Učenici kroz igru uče uvažavati druge sudionike i surađivati u grupi. Igre se u nastavi mogu koristiti kao motivacija (uvod u novo gradivo), učenje (obrada nastavnih sadržaja) i uvježbavanje (ponavljanje i primjena naučenog sadržaja). Anketnim upitnikom provedenim u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG ispitane su VT učiteljice. Rezultati pokazuju da se igra u nastavi koristi. Većina ispitanih koristi je dva do tri puta tjedno, najčešće u završnom dijelu sata prilikom uvježbavanja, odnosno ponavljanja i primjene naučenog sadržaja. Nešto rjeđe je koriste u uvodnom dijelu sata, a rijetko kod obrade novih nastavnih sadržaja. U nastavi su kao najučinkovitije igre prepoznate dramatizacija, jezične igre, kviz i igre pamćenja. Kao vrlo važan dio verbotonalne metode izdvojile bismo i prostorne igre, odnosno igre u pokretu, koje se u razredima rjeđe koriste. Djeca uživaju u igri i u školskoj dobi igra bi trebala biti najvažniji oblik učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG