Pregled bibliografske jedinice broj: 1114263
Suradnja dječjeg vrtića i roditelja djece s Downovim sindromom
Suradnja dječjeg vrtića i roditelja djece s Downovim sindromom, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1114263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja dječjeg vrtića i roditelja djece s
Downovim sindromom
(Cooperation of kindergartens with parents of
children with Down syndrom)
Autori
Knežević, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
05.09
Godina
2017
Stranica
50
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Neposredni voditelj
Tokić, Ružica
Ključne riječi
cjelokupni razvoj, Down sindrom, odrastanje, povjerenje, komunikacija
(overall development, Down syndrome, growing up, trust, communication)
Sažetak
Svakom roditelju u najvećem je interesu da njegovo dijete odrasta sretno i zadovoljno te da se cjelokupno ostvaruje na svim razvojnim područjima. Kako bi to bilo moguće, potrebno je da dijete razvija emocije koje mu pružaju sigurnost, toplinu, ljubav i određeni kontinuitet koji mu olakšava razumijevanje svijeta. Ukoliko dijete ima razvojnu, zdravstvenu ili koju drugu teškoću – to je za njega prilično kompliciran proces. Stoga u ovome radu proučavamo kako mu u tome mogu pomoći njegovi roditelji i odgojitelji te stručni tim dječjeg vrtića koje dijete pohađa. Samim time, cilj ovoga rada jest utvrditi postoji li suradnja između roditelja djece s Down sindromom i dječjeg vrtića koje dijete pohađa. Srž cjelokupne problematike pokazuje koliko su ove odrednice od izuzetne važnosti za odrastanje i razvijanje djeteta te radi toga njihova međusobna suradnja predstavlja pravi izazov. Prema tome, uzorak ovoga istraživanja čini 16 ispitanika, odnosno petero djece, petero roditelja, petero odgojitelja i jedna asistentica koji su ispitani na području dječjih vrtića grada Osijeka. Najprije u pitanje dolazi stjecanje međusobnog povjerenja između roditelja i djelatnika dječjeg vrtića, posebice odgojiteljica skupine njihovoga djeteta. Kako roditelji i odgojitelji ne provode puno vremena zajedno, ni jedni ni drugi nemaju uvid u događanja kada dijete nije s njima. Već tada se uviđa da je za dobar partnerski odnos bitno istinsko povjerenje, otvorena komunikacija te objektivnost i uvažavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek