Pregled bibliografske jedinice broj: 1114195
Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka?
Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka? // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova = Music pedagogy in the context of present and future changes 6 : Music in Schools - State and Perspectives : proceedings / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 165-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1114195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture -
pomoć ili zapreka?
(Textbooks for music appreciation in subject
teaching in elementary school - ain or an
obstacle?)
Autori
Popović, Ana ; Gigić Karl, Blanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova = Music pedagogy in the context of present and future changes 6 : Music in Schools - State and Perspectives : proceedings
/ Svalina, Vesna - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 165-189
ISBN
978-953-6965-93-9
Skup
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.04.2019. - 13.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbena kultura ; udžbenici ; pjevanje u osnovnoj školi ; slušanje glazbe u osnovnoj školi
(Music Appreciation ; textbooks ; singing in Elementary School ; listening music in Elementary School)
Sažetak
Radom se želi ukazati na prednosti i mane dosadašnjih udžbenika predmetne nastave glazbene kulture u svrhu izrade kvalitetnijih udžbenika u budućnosti. Istraživanje se sastojalo od dva dijela: analize udžbenika te online ankete kojom se ispitalo mišljenje članova Županijskog stručnog vijeća učitelja glazbene kulture Osječko – baranjske županije. Rad analizira sadržaje aktualnih udžbenika predmetne nastave glazbene kulture obzirom na ponuđene pjesme i sadržaje za slušanje i upoznavanje glazbe te ih uspoređuje s dosadašnjim Nastavnim planom i programom te međusobno, a anketa ispituje mišljenje nastavnika u aktualnim udžbenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Uz rad je objavljen i nacrtak na engleskom jeziku
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku