Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114195

Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka?


Popović, Ana; Gigić Karl, Blanka
Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka? // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova = Music pedagogy in the context of present and future changes 6 : Music in Schools - State and Perspectives : proceedings / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 165-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1114195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka?
(Textbooks for music appreciation in subject teaching in elementary school - ain or an obstacle?)

Autori
Popović, Ana ; Gigić Karl, Blanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova = Music pedagogy in the context of present and future changes 6 : Music in Schools - State and Perspectives : proceedings / Svalina, Vesna - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 165-189

ISBN
978-953-6965-93-9

Skup
6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.04.2019. - 13.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbena kultura ; udžbenici ; pjevanje u osnovnoj školi ; slušanje glazbe u osnovnoj školi
(Music Appreciation ; textbooks ; singing in Elementary School ; listening music in Elementary School)

Sažetak
Radom se želi ukazati na prednosti i mane dosadašnjih udžbenika predmetne nastave glazbene kulture u svrhu izrade kvalitetnijih udžbenika u budućnosti. Istraživanje se sastojalo od dva dijela: analize udžbenika te online ankete kojom se ispitalo mišljenje članova Županijskog stručnog vijeća učitelja glazbene kulture Osječko – baranjske županije. Rad analizira sadržaje aktualnih udžbenika predmetne nastave glazbene kulture obzirom na ponuđene pjesme i sadržaje za slušanje i upoznavanje glazbe te ih uspoređuje s dosadašnjim Nastavnim planom i programom te međusobno, a anketa ispituje mišljenje nastavnika u aktualnim udžbenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Uz rad je objavljen i nacrtak na engleskom jeziku



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Ana Popović (autor)

Avatar Url Blanka Gigić Karl (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Ana; Gigić Karl, Blanka
Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka? // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova = Music pedagogy in the context of present and future changes 6 : Music in Schools - State and Perspectives : proceedings / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 165-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Popović, A. & Gigić Karl, B. (2020) Udžbenici predmetne nastave glazbene kulture - pomoć ili zapreka?. U: Svalina, V. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 : Glazba u školi - stanje i perspektive : zbornik radova = Music pedagogy in the context of present and future changes 6 : Music in Schools - State and Perspectives : proceedings.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Ana and Gigi\'{c} Karl, Blanka}, editor = {Svalina, V.}, year = {2020}, pages = {165-189}, keywords = {glazbena kultura, ud\v{z}benici, pjevanje u osnovnoj \v{s}koli, slu\v{s}anje glazbe u osnovnoj \v{s}koli}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {Ud\v{z}benici predmetne nastave glazbene kulture - pomo\'{c} ili zapreka?}, keyword = {glazbena kultura, ud\v{z}benici, pjevanje u osnovnoj \v{s}koli, slu\v{s}anje glazbe u osnovnoj \v{s}koli}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Ana and Gigi\'{c} Karl, Blanka}, editor = {Svalina, V.}, year = {2020}, pages = {165-189}, keywords = {Music Appreciation, textbooks, singing in Elementary School, listening music in Elementary School}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {Textbooks for music appreciation in subject teaching in elementary school - ain or an obstacle?}, keyword = {Music Appreciation, textbooks, singing in Elementary School, listening music in Elementary School}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font