Pregled bibliografske jedinice broj: 1114177
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima // Politehnika, 2 (2018), 1; 71-79 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1114177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
(Mediated Transfer in Teaching Programming Using Visual Programming Languages)
Autori
Krpan, Divna ; Brčić, Damir
Izvornik
Politehnika (2584-5373) 2
(2018), 1;
71-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vizualno programiranje ; didaktičko skrivanje ; opipljivo programiranje ; posredovani prijenos
(visual programming ; didactic reduction ; tangible programming ; mediated transfer)
Sažetak
Programeri početnici često smatraju programiranje teškim i zahtjevnim. Takva percepcija negativno utječe na motivaciju, a problemi na koje nailaze u prvim koracima učenja potvrđuju njihova očekivanja tako da vrlo brzo odustaju. Jednostavnija sintaksa i okruženje mogu početnicima olakšati prvi susret s programiranjem, odnosno spustiti prag kojeg moraju prijeći kako bi nastavili dalje prema složenijim programskim jezicima. Prema tome, važno je odabrati jezik i okruženje primjereno dobi učenika. U radu se opisuju primjeri didaktičkih alata za poučavanje programiranja za različitu dob i opis vrednovanja projekata u vizualnom programskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Paper is accepted for the 20th CARNET Users
Conference CUC, 2018, Šibenik, Croatia