Pregled bibliografske jedinice broj: 1114171
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima // CUC 2018: 20. CARNetova korisnička konferencija: Zbornik radova / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2018. 190, 8 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1114171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
(Mediated Transfer in Teaching Programming Using Visual Programming Languages)
Autori
Krpan, Divna ; Brčić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CUC 2018: 20. CARNetova korisnička konferencija: Zbornik radova
/ Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2018
ISBN
978-953-6802-49-4
Skup
20. CARNET-ova korisnička konferencija (CUC 2018) "CUC20: Mreža ideja"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.11.2018. - 23.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
posredovani prijenos ; vizualni programski jezici ; poučavanje programiranja
(mediated transfer ; visual programming languages ; teaching programming)
Sažetak
Percepcija da je programiranje teško negativno utječe na motivaciju početnika koji odustaju već kod prvih neuspjelih pokušaja. Pojednostavljivanjem sintakse moguće je spustiti početni prag kojeg početnici teško prelaze, a odabir jezika i okruženja primjerenog dobi obećava pomicanje dobnih granica za početno programiranje čime bi se potencijalno moglo zainteresirati više učenika za buduće programerske poslove. U radu se opisuju primjeri didaktičkih alata za poučavanje programiranja te iskustvo u primjeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)