Pregled bibliografske jedinice broj: 1114048
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama // CECIIS Central European Conference on Information and Intelligent Systems - proceedings / Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 1-6 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1114048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za
certificiranje digitalnih kompetencija u školama
(A Case Study of Students’ Usage of a Platform for
Digital Competence Certification in Schools)
Autori
Sobodić, Aleksandra ; Balaban, Igor ; Filipović, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
CECIIS Central European Conference on Information and Intelligent Systems - proceedings
/ Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 1-6
Skup
31st Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2020)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 07.10.2020. - 09.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika ; neto učinci ; korištenje sustava ; certificiranje digitalnih kompetencija
(user satisfaction ; net impacts ; system use ; digital competence certification)
Sažetak
U ovom radu, autori ispituju korelacije varijabli među konstruktima – korištenje sustava, zadovoljstvo i neto učinci modela DeLone i McLean u području platforme za stjecanje, vrjednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija. Presječno anketno istraživanje implementirano je putem Interneta i korišteno je za prikupljanje 1725 odgovora učenika u šest europskih zemalja. Za izvještavanje o rezultatima analize podataka korištene su deskriptivne te inferencijalne statistike. Nalazi su pokazali da je takvu platformu moguće implementirati u formalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Također, odluka učenika o tome hoće li koristiti sustav u budućnosti uvelike ovisi o tome kako platforma doprinosi uspjehu njihovog procesa učenja. Rezultati također sugeriraju da su nastavnici neizbježni dio takvog procesa i da su potrebni za postizanje punog potencijala platforme.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-H2020-732489 - Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools (CRISS) (EK - H2020-ICT-2016-1) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin