Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114048

Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama


Sobodić, Aleksandra; Balaban, Igor; Filipović, Danijel
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama // CECIIS Central European Conference on Information and Intelligent Systems - proceedings / Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 1-6 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1114048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama
(A Case Study of Students’ Usage of a Platform for Digital Competence Certification in Schools)

Autori
Sobodić, Aleksandra ; Balaban, Igor ; Filipović, Danijel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
CECIIS Central European Conference on Information and Intelligent Systems - proceedings / Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 1-6

Skup
31st Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2020)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 07.10.2020. - 09.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika ; neto učinci ; korištenje sustava ; certificiranje digitalnih kompetencija
(user satisfaction ; net impacts ; system use ; digital competence certification)

Sažetak
U ovom radu, autori ispituju korelacije varijabli među konstruktima – korištenje sustava, zadovoljstvo i neto učinci modela DeLone i McLean u području platforme za stjecanje, vrjednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija. Presječno anketno istraživanje implementirano je putem Interneta i korišteno je za prikupljanje 1725 odgovora učenika u šest europskih zemalja. Za izvještavanje o rezultatima analize podataka korištene su deskriptivne te inferencijalne statistike. Nalazi su pokazali da je takvu platformu moguće implementirati u formalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Također, odluka učenika o tome hoće li koristiti sustav u budućnosti uvelike ovisi o tome kako platforma doprinosi uspjehu njihovog procesa učenja. Rezultati također sugeriraju da su nastavnici neizbježni dio takvog procesa i da su potrebni za postizanje punog potencijala platforme.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
EK-H2020-732489 - Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools (CRISS) (EK - H2020-ICT-2016-1) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada archive.ceciis.foi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sobodić, Aleksandra; Balaban, Igor; Filipović, Danijel
Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama // CECIIS Central European Conference on Information and Intelligent Systems - proceedings / Strahonja, Vjeran ; Steingartner, William ; Kirinić, Valentina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 1-6 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sobodić, A., Balaban, I. & Filipović, D. (2020) Studija slučaja o učeničkom korištenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u školama. U: Strahonja, V., Steingartner, W. & Kirinić, V. (ur.)CECIIS Central European Conference on Information and Intelligent Systems - proceedings.
@article{article, author = {Sobodi\'{c}, Aleksandra and Balaban, Igor and Filipovi\'{c}, Danijel}, year = {2020}, pages = {1-6}, keywords = {zadovoljstvo korisnika, neto u\v{c}inci, kori\v{s}tenje sustava, certificiranje digitalnih kompetencija}, title = {Studija slu\v{c}aja o u\v{c}eni\v{c}kom kori\v{s}tenju platforme za certificiranje digitalnih kompetencija u \v{s}kolama}, keyword = {zadovoljstvo korisnika, neto u\v{c}inci, kori\v{s}tenje sustava, certificiranje digitalnih kompetencija}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sobodi\'{c}, Aleksandra and Balaban, Igor and Filipovi\'{c}, Danijel}, year = {2020}, pages = {1-6}, keywords = {user satisfaction, net impacts, system use, digital competence certification}, title = {A Case Study of Students’ Usage of a Platform for Digital Competence Certification in Schools}, keyword = {user satisfaction, net impacts, system use, digital competence certification}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font