Pregled bibliografske jedinice broj: 1113857
Prediktivna personalizacija multimedijskih sadržaja primjenom umjetne inteligencije
Prediktivna personalizacija multimedijskih sadržaja primjenom umjetne inteligencije // Printing & Design 2020 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2020. str. 193-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1113857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prediktivna personalizacija multimedijskih sadržaja primjenom umjetne inteligencije
(Predictive personalization of multimedia contents using artificial intelligence)
Autori
Bratić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Printing & Design 2020
/ Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2020, 193-197
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2020
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.06.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimedijske platforme, multimedijski sadržaji, personalizacija, umjetna inteligencija
(multimedia platforms, multimedia contents, predictive personalization, artificial intelligence)
Sažetak
Uvođenje umjetne inteligencije na multimedijske platforme omogućilo je prediktivnu personalizaciju multimedijskih sadržaja što zapravo znači prilagođavanje multimedijskih sadržaja potrebama korisnika. Personalizacija može biti eksplicitna (koristi izravno unesene podatke od strane korisnika) ili implicitna koja se oslanja na zaključke stvorene multikriterijskim analizama podataka kao što je prediktivna personalizacija. Prediktivna personalizacija pomoću algoritamskih alata za profiliranje i oblikovanje prilagođava i multimedijske sadržaje u stvarnom vremenu čime automatski doprinosi optimizaciji svake pojedinačne konverzije. Ovo brzorastuće područje se koristi za kreiranje novih inovativnih multimedijskih sadržaja kako bi se postigla jedinstvena ponuda za svakog pojedinog korisnika u skladu s njegovim preferencijama i potrebama. Ovaj rad prikazuje primjere i evaluaciju tehnologija temeljenih na umjetnoj inteligenciji usvojenih na multimedijskim platformama koje uključuju društvene mreže, vijesti, fotografije, videozapise, info grafike, newsletter, podcastove, blogove, e-knjige, upute za upotrebu itd. Objašnjenja koja su data u ovom radu doprinose razumijevanju prilika i izazova u planiranju modeliranju multimedijskih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti