Pregled bibliografske jedinice broj: 1113836
GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE
GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1113836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA
ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE
(USING MUSICAL MOTIVATION TOWARDS SPEECH MODALITY OF
ENGLISH IN EARLY LEARNING THROUGH TEACHING)
Autori
PINTEK, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2020
Stranica
65
Mentor
Jurkić Sviben, Tamara ; Cindrić, Ivana
Ključne riječi
glazbena motivacija, govor, nastava Engleskog jezika, govorenje engleskog jezika
(musical motivation, speech, English language teaching, speaking English)
Sažetak
Glazba je od početka svijeta sastavni dio čovjekova života. Ona djeluje smirujuće opuštajući mišiće i smanjujući stres, bol i anksioznost te slušanjem ili bavljenje glazbom ujedno djeluje na kardiovaskularni sustav pri čemu smanjuje otkucaje srca. Glazba ima pozitivan učinak na razvoj djeteta djelujući na kognitivni, socialno-emocijalni te psihomotorni razvoj. Izloženost glazbi djeluje na dijete u poticaju razvoja govora, vokabulara, osnaživanju socijalnih i emocionalnih vještina, a bavljenje glazbom pozitivno utječe na razvoj fine motorike, koordinacije, jezičnih vještina, snaži samopouzdanje te poštovanje prema glazbi i drugima. Glazba i glazbene aktivnosti pozitivno utječu i na neglazbena područja: poboljšanju verbalnih, spacijalnih, matematičkih sposobnosti i IQ kod osoba (Nikolić, 2018) te razvoju čitalačkih vještina. Glazba ima i veliku ulogu u obrazovanju. Korištenjem glazbenih aktivnosti stvara se novi pristup u motivaciji učenika i utječe se na djetetov razvoj u poboljšanju školskog uspjeha, ponašanja, aktivnosti učenika u nastavni proces i poticaju učenika na govorenje. Učenici su pasivni slušači u nastavnim satima, a posebno na satima Engleskog jezika, što djeluje na smanjenje govornih kompetencija, stvaranju anksioznosti, smanjivanju samopouzdanja i zatvaranja u sebe. Primjenom glazbenih aktivnosti u nastavnom procesu motivira se i ohrabruje učenike na govorenje, omogućuje uključenost u nastavni proces, potiče pamćenje, povezuje učenike kroz aktivnosti pjevanja, plesanja i govora te stvaranja harmonije u razredu, potiče razvoj grube (npr. trčanje) i fine motorike (npr. pucketanje prstima) i stječu se nova znanja o drugim kulturama te poštovanje prema tim kulturama. Primjeri nastavnih sati iz Engleskoga jezika pokazuju korištenje glazbenih aktivnosti preko kojih učenici aktivno pridonose nastavnom procesu te pozitivan utjecaj na govorenje engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb