Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113836

GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE


PINTEK, Katarina
GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1113836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE
(USING MUSICAL MOTIVATION TOWARDS SPEECH MODALITY OF ENGLISH IN EARLY LEARNING THROUGH TEACHING)

Autori
PINTEK, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
65

Mentor
Jurkić Sviben, Tamara ; Cindrić, Ivana

Ključne riječi
glazbena motivacija, govor, nastava Engleskog jezika, govorenje engleskog jezika
(musical motivation, speech, English language teaching, speaking English)

Sažetak
Glazba je od početka svijeta sastavni dio čovjekova života. Ona djeluje smirujuće opuštajući mišiće i smanjujući stres, bol i anksioznost te slušanjem ili bavljenje glazbom ujedno djeluje na kardiovaskularni sustav pri čemu smanjuje otkucaje srca. Glazba ima pozitivan učinak na razvoj djeteta djelujući na kognitivni, socialno-emocijalni te psihomotorni razvoj. Izloženost glazbi djeluje na dijete u poticaju razvoja govora, vokabulara, osnaživanju socijalnih i emocionalnih vještina, a bavljenje glazbom pozitivno utječe na razvoj fine motorike, koordinacije, jezičnih vještina, snaži samopouzdanje te poštovanje prema glazbi i drugima. Glazba i glazbene aktivnosti pozitivno utječu i na neglazbena područja: poboljšanju verbalnih, spacijalnih, matematičkih sposobnosti i IQ kod osoba (Nikolić, 2018) te razvoju čitalačkih vještina. Glazba ima i veliku ulogu u obrazovanju. Korištenjem glazbenih aktivnosti stvara se novi pristup u motivaciji učenika i utječe se na djetetov razvoj u poboljšanju školskog uspjeha, ponašanja, aktivnosti učenika u nastavni proces i poticaju učenika na govorenje. Učenici su pasivni slušači u nastavnim satima, a posebno na satima Engleskog jezika, što djeluje na smanjenje govornih kompetencija, stvaranju anksioznosti, smanjivanju samopouzdanja i zatvaranja u sebe. Primjenom glazbenih aktivnosti u nastavnom procesu motivira se i ohrabruje učenike na govorenje, omogućuje uključenost u nastavni proces, potiče pamćenje, povezuje učenike kroz aktivnosti pjevanja, plesanja i govora te stvaranja harmonije u razredu, potiče razvoj grube (npr. trčanje) i fine motorike (npr. pucketanje prstima) i stječu se nova znanja o drugim kulturama te poštovanje prema tim kulturama. Primjeri nastavnih sati iz Engleskoga jezika pokazuju korištenje glazbenih aktivnosti preko kojih učenici aktivno pridonose nastavnom procesu te pozitivan utjecaj na govorenje engleskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Cindrić (mentor)

Avatar Url Tamara Jurkić Sviben (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

PINTEK, Katarina
GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
PINTEK, K. (2020) 'GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {PINTEK, Katarina}, year = {2020}, pages = {65}, keywords = {glazbena motivacija, govor, nastava Engleskog jezika, govorenje engleskog jezika}, title = {GLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM U\v{C}ENJU KROZ POU\v{C}AVANJE}, keyword = {glazbena motivacija, govor, nastava Engleskog jezika, govorenje engleskog jezika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {PINTEK, Katarina}, year = {2020}, pages = {65}, keywords = {musical motivation, speech, English language teaching, speaking English}, title = {USING MUSICAL MOTIVATION TOWARDS SPEECH MODALITY OF ENGLISH IN EARLY LEARNING THROUGH TEACHING}, keyword = {musical motivation, speech, English language teaching, speaking English}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font