Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113778

Energija ionizacije – usporedba razumijevanja studenata preddiplomskog i diplomskog studija Biologija i kemija


Crnčević, Doris; Pavlinović, Mia; Prolić, Ana - Marija; Stojić, Danijela; Vladušić, Roko
Energija ionizacije – usporedba razumijevanja studenata preddiplomskog i diplomskog studija Biologija i kemija // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice. / Tomaš, S. ; Maleš, L. ; Blažević, I. ; Restović, I. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni)


CROSBI ID: 1113778 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Energija ionizacije – usporedba razumijevanja studenata preddiplomskog i diplomskog studija Biologija i kemija
(Ionisation energy – comparison of understanding of students enrolled in undergraduate and graduate study Biology and chemistry)

Autori
Crnčević, Doris ; Pavlinović, Mia ; Prolić, Ana - Marija ; Stojić, Danijela ; Vladušić, Roko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni

Izvornik
Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice. / Tomaš, S. ; Maleš, L. ; Blažević, I. ; Restović, I. - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017

Skup
11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice.

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
budući nastavnici kemije ; kemijski koncepti ; pogrešna poimanja
(pre-service teachers, chemistry concepts, misconceptions)

Sažetak
In chemistry education research area, the special attention is paid to understandings of fundamental chemistry concepts. However, in Croatia, only few researches with that aim were conducted (Vladušić i Lozo, 2011 ; Vladušić i Ožić, 2016 ; Vladušić, Bucat i Ožić, 2016). Neither the one is concerning understanding of energy ionisation concept. That is why this research, conducted on the samples of undergraduate and graduate students enrolled in study of Biology and Chemistry, with further aim of developing Pedagogical content knowledge, is focussed on that issue. The test Ionisation energy – true or false? (Taber, 2002) is used as diagnostic instrument. The most challenged elements of ionization energy concept for students’ understanding are identified. Differences in undergraduates’ and graduates’ understanding vary from question to question of diagnostic instrument. Some students’ thinking is categorised as misconception. Misconceptions are the most abundant in the area of alternative conceptualisation according to which the nucleus is the origin of attractive acting in atom. Literature: 1. Vladušić, R., Bucat, B. R. i Ožić, M. (2016). Understanding ionic bonding – a scan across the Croatian education system. Chemistry Education Research and Practice, 17, 685-699. 2. Vladušić, R. i Ožić, M. (2016). Predodžbe studenata prirodoslovno-matematičkih fakulteta o ionskoj vezi. Školski vjesnik, 65, 171-188. 3. Vladušić, R., Lozo, M. (2011). Usvojenost koncepta kovalentne veze u svjetlu iskaza učenika o učenju i poučavanju kemije, Školski Vjesnik, 3, 329-347. 4. K. S. Taber, Chemical misconceptions - prevention, diagnosis and cure: Classroom resources (Vol. 2). London: Royal Society of Chemistry, 2002, p. 118.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Doris Crnčević (autor)

Avatar Url Roko Vladušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Crnčević, Doris; Pavlinović, Mia; Prolić, Ana - Marija; Stojić, Danijela; Vladušić, Roko
Energija ionizacije – usporedba razumijevanja studenata preddiplomskog i diplomskog studija Biologija i kemija // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice. / Tomaš, S. ; Maleš, L. ; Blažević, I. ; Restović, I. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni)
Crnčević, D., Pavlinović, M., Prolić, A., Stojić, D. & Vladušić, R. (2017) Energija ionizacije – usporedba razumijevanja studenata preddiplomskog i diplomskog studija Biologija i kemija. U: Tomaš, S., Maleš, L., Blažević, I. & Restović, I. (ur.)Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice..
@article{article, author = {Crn\v{c}evi\'{c}, Doris and Pavlinovi\'{c}, Mia and Proli\'{c}, Ana - Marija and Stoji\'{c}, Danijela and Vladu\v{s}i\'{c}, Roko}, year = {2017}, keywords = {budu\'{c}i nastavnici kemije, kemijski koncepti, pogre\v{s}na poimanja}, title = {Energija ionizacije – usporedba razumijevanja studenata preddiplomskog i diplomskog studija Biologija i kemija}, keyword = {budu\'{c}i nastavnici kemije, kemijski koncepti, pogre\v{s}na poimanja}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Crn\v{c}evi\'{c}, Doris and Pavlinovi\'{c}, Mia and Proli\'{c}, Ana - Marija and Stoji\'{c}, Danijela and Vladu\v{s}i\'{c}, Roko}, year = {2017}, keywords = {pre-service teachers, chemistry concepts, misconceptions}, title = {Ionisation energy – comparison of understanding of students enrolled in undergraduate and graduate study Biology and chemistry}, keyword = {pre-service teachers, chemistry concepts, misconceptions}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font