Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113766

Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije


Luetić, Marina; Vladušić, Roko; Judaš, Nenad
Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije // 1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka
Split, Hrvatska, 2010. str. 62-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1113766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije
(The influence of previous experiences with chemistry classroom on perception and formation of teaching competences of pre-service chemistry teachers)

Autori
Luetić, Marina ; Vladušić, Roko ; Judaš, Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka / - , 2010, 62-62

Skup
1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.11.2010. - 14.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
utjecaj prethodnog iskustva nastave kemije ; budući nastavnici kemije ; nastavni scenariji
(The influence of previous experiences with chemistry classroom ; pre-service chemistry teachers ; teaching scenarios)

Sažetak
Tematski strukturiranim anketnim upitnikom prikupljeni su podatci o osnovnim društvenim i sociološkim značajkama studenata kemije na nastavničkim smjerovima Prirodoslovno- matematičkih fakulteta, njihovom poimanju svrhe učenja i poučavanja kemije, kompetencijama dobrog nastavnika i odabiru odgovarajućih strategija u konkretnim, precizno opisanim nastavnim scenarijima. Kroz iskustvo studenata stečeno u prethodnom školovanju reflektirani su načini poučavanja osnovnoškolskih i srednjoškolskih nastavnika kemije. Na taj se način uspjelo utvrditi u kojoj mjeri je iskustvo nastave kemije na prethodnim razinama oblikovalo studente – buduće nastavnike kemije. Pokazalo se da, unatoč činjenici da nastavnički smjerovi kemije većini studenata nisu prvi izbor, tijekom studija raste zadovoljstvo odabranim pozivom. Uočeno je da se studentski modeli poučavanja značajno razlikuju od modela koje su (koje bi) primjenjivali njihovi nastavnici. Nije utvrđena statistički značajna razlika u načinima poučavanja kemije između nastavnika osnovnih i srednjih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Marina Luetić (autor)

Avatar Url Roko Vladušić (autor)

Avatar Url Nenad Judaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Luetić, Marina; Vladušić, Roko; Judaš, Nenad
Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije // 1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka
Split, Hrvatska, 2010. str. 62-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Luetić, M., Vladušić, R. & Judaš, N. (2010) Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije. U: 1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Lueti\'{c}, Marina and Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and Juda\v{s}, Nenad}, year = {2010}, pages = {62-62}, keywords = {utjecaj prethodnog iskustva nastave kemije, budu\'{c}i nastavnici kemije, nastavni scenariji}, title = {Koliko pro\v{s}la iskustva nastave kemije utje\v{c}u na percepciju i oblikovanje kompetencija budu\'{c}ih nastavnika kemije}, keyword = {utjecaj prethodnog iskustva nastave kemije, budu\'{c}i nastavnici kemije, nastavni scenariji}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lueti\'{c}, Marina and Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and Juda\v{s}, Nenad}, year = {2010}, pages = {62-62}, keywords = {The influence of previous experiences with chemistry classroom, pre-service chemistry teachers, teaching scenarios}, title = {The influence of previous experiences with chemistry classroom on perception and formation of teaching competences of pre-service chemistry teachers}, keyword = {The influence of previous experiences with chemistry classroom, pre-service chemistry teachers, teaching scenarios}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font