Pregled bibliografske jedinice broj: 1113766
Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije
Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na percepciju i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika kemije // 1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka
Split, Hrvatska, 2010. str. 62-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1113766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko prošla iskustva nastave kemije utječu na
percepciju
i oblikovanje kompetencija budućih nastavnika
kemije
(The influence of previous experiences with
chemistry classroom on perception and formation
of
teaching competences of pre-service chemistry
teachers)
Autori
Luetić, Marina ; Vladušić, Roko ; Judaš, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju : knjiga sažetaka
/ - , 2010, 62-62
Skup
1. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.11.2010. - 14.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
utjecaj prethodnog iskustva nastave kemije ; budući nastavnici kemije ; nastavni scenariji
(The influence of previous experiences with chemistry classroom ; pre-service chemistry teachers ; teaching scenarios)
Sažetak
Tematski strukturiranim anketnim upitnikom prikupljeni su podatci o osnovnim društvenim i sociološkim značajkama studenata kemije na nastavničkim smjerovima Prirodoslovno- matematičkih fakulteta, njihovom poimanju svrhe učenja i poučavanja kemije, kompetencijama dobrog nastavnika i odabiru odgovarajućih strategija u konkretnim, precizno opisanim nastavnim scenarijima. Kroz iskustvo studenata stečeno u prethodnom školovanju reflektirani su načini poučavanja osnovnoškolskih i srednjoškolskih nastavnika kemije. Na taj se način uspjelo utvrditi u kojoj mjeri je iskustvo nastave kemije na prethodnim razinama oblikovalo studente – buduće nastavnike kemije. Pokazalo se da, unatoč činjenici da nastavnički smjerovi kemije većini studenata nisu prvi izbor, tijekom studija raste zadovoljstvo odabranim pozivom. Uočeno je da se studentski modeli poučavanja značajno razlikuju od modela koje su (koje bi) primjenjivali njihovi nastavnici. Nije utvrđena statistički značajna razlika u načinima poučavanja kemije između nastavnika osnovnih i srednjih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split