Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113585

DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA


Kučiš, Vlasta; Hadžić, Slobodan; Kupinić, Guščić, Darja
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA // Informatologia, 54 (2021), 1-2; 46-62 doi:10.32914/I.54.1-2.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1113585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA
(DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS)

Autori
Kučiš, Vlasta ; Hadžić, Slobodan ; Kupinić, Guščić, Darja

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 54 (2021), 1-2; 46-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
: medijska analize sadržaja, dekonstrukcija kampanje, Facebook, komunikacija, robna marka ili brend
(content analysis ; campaign deconstruction ; Facebook ; communication ; brand)

Sažetak
Autori u ovom radu predstavili su rezultate istraživanja metodom analize sadržaja Facebook kampanja koje vode komercijalne robne marke ili brendovi. Svaka robna marka ili brend želi povećati aktivnost slijedbenika na svojoj Facebook stranici koja se sastoji od lajkova, komentara i dijeljenja. Autori u ovom radu prvenstveno su usredotočeni na analizu oblika i sadržaja Facebook objava i njihovog utjecaja na aktivnosti korisnika. Na temelju analize i proučavanja Facebook profila komunikacije na primjeru tri komercijalne robne marke (pivo, banka i ženske čarape), autori su izgradili matricu za koju vjeruju da je primjenjiva na većinu komercijalnih marki i može se koristiti kao okvir za analizu bilo koje Facebook kampanje, s manjim dodacima i adaptacijama.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Vlasta Kučiš (autor)

Avatar Url Slobodan Hadžić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kučiš, Vlasta; Hadžić, Slobodan; Kupinić, Guščić, Darja
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA // Informatologia, 54 (2021), 1-2; 46-62 doi:10.32914/I.54.1-2.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Kučiš, V., Hadžić, S. & Kupinić, Guščić, Darja (2021) DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA. Informatologia, 54 (1-2), 46-62 doi:10.32914/I.54.1-2.5.
@article{article, author = {Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta and Had\v{z}i\'{c}, Slobodan}, year = {2021}, pages = {46-62}, DOI = {10.32914/I.54.1-2.5}, keywords = {: medijska analize sadr\v{z}aja, dekonstrukcija kampanje, Facebook, komunikacija, robna marka ili brend}, journal = {Informatologia}, doi = {10.32914/I.54.1-2.5}, volume = {54}, number = {1-2}, issn = {1330-0067}, title = {DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA}, keyword = {: medijska analize sadr\v{z}aja, dekonstrukcija kampanje, Facebook, komunikacija, robna marka ili brend} }
@article{article, author = {Ku\v{c}i\v{s}, Vlasta and Had\v{z}i\'{c}, Slobodan}, year = {2021}, pages = {46-62}, DOI = {10.32914/I.54.1-2.5}, keywords = {content analysis, campaign deconstruction, Facebook, communication, brand}, journal = {Informatologia}, doi = {10.32914/I.54.1-2.5}, volume = {54}, number = {1-2}, issn = {1330-0067}, title = {DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE EXAMPLE OF THREE BRANDS}, keyword = {content analysis, campaign deconstruction, Facebook, communication, brand} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font