Pregled bibliografske jedinice broj: 1113585
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA // Informatologia, 54 (2021), 1-2; 46-62 doi:10.32914/I.54.1-2.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1113585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA
PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA
(DECONSTRUCTION OF A FACEBOOK CAMPAIGN MODEL ON THE
EXAMPLE OF THREE BRANDS)
Autori
Kučiš, Vlasta ; Hadžić, Slobodan ; Kupinić, Guščić, Darja
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 54
(2021), 1-2;
46-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
: medijska analize sadržaja, dekonstrukcija kampanje, Facebook, komunikacija, robna marka ili brend
(content analysis ; campaign deconstruction ; Facebook ; communication ; brand)
Sažetak
Autori u ovom radu predstavili su rezultate istraživanja metodom analize sadržaja Facebook kampanja koje vode komercijalne robne marke ili brendovi. Svaka robna marka ili brend želi povećati aktivnost slijedbenika na svojoj Facebook stranici koja se sastoji od lajkova, komentara i dijeljenja. Autori u ovom radu prvenstveno su usredotočeni na analizu oblika i sadržaja Facebook objava i njihovog utjecaja na aktivnosti korisnika. Na temelju analize i proučavanja Facebook profila komunikacije na primjeru tri komercijalne robne marke (pivo, banka i ženske čarape), autori su izgradili matricu za koju vjeruju da je primjenjiva na većinu komercijalnih marki i može se koristiti kao okvir za analizu bilo koje Facebook kampanje, s manjim dodacima i adaptacijama.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus