Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113538

Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja


Kos, Marko
Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja // Integrativno mišljenje i nova paradigma znanja / Čović, Ante: Jurić: Hrvoje (ur.).
Zagreb: Pergamena, 2019. str. 413-428 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1113538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja
(Bioethics, critical pedagogy, andragogy - towards a new paradigm of knowledge)

Autori
Kos, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Integrativno mišljenje i nova paradigma znanja / Čović, Ante: Jurić: Hrvoje - Zagreb : Pergamena, 2019, 413-428

ISBN
978-953-6576-77-7

Skup
Simpozij Integrativno mišljenje i nova paradigma znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2013. - 30.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Bioetika ; Kritička pedagogija ; andragogija
(Bioethics ; critical pedagogy ; andragogy)

Sažetak
Integrativna bioetika kao orijentacijska disciplina novost je na svakoj od diskurzivnih razina. Unutar znanstvenog diskursa postavlja se pitanje može li zadovoljiti kriterije postavljene znanostima tehno-znanstvenog doba. Kao sudionica akademskog diskursa traži finalnu afirmaciju na razini institucije, dok na društveno- političkoj razini još uvijek nastoji ukazati na mogućnost suradnje između znanstvenih i ne- znanstvenih perspektiva i stvoriti platformu za novu vrstu informiranog političkog djelovanja. Zbog svoje ideološke neopterećenosti primorana je stremiti što boljoj razradi i razjašnjenju svog koncepta kako bi ostavila što manje prostora kritici od strane ideološki pregnantnih znanstvenih pristupa. Unutar skupine društveno- humanističkih znanosti, kao zanimljiva platforma za kritiku suvremene znanosti raste kritička pedagogija i njoj bliske andragoške teorije. Stvaranjem veze između kritičke pedagogije, i njoj svojstvenih mehanizama, s integrativnom bioetikom otvara se novo mjesto za poimanje uloge znanosti u suvremenom društvu i njena odnosa spram »živog«. Rad nastoji prikazati probleme suvremene znanosti i razmotriti moguća konceptualna rješenja za njihovo nadilaženje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Kos (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kos, Marko
Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja // Integrativno mišljenje i nova paradigma znanja / Čović, Ante: Jurić: Hrvoje (ur.).
Zagreb: Pergamena, 2019. str. 413-428 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kos, M. (2019) Bioetika, Kritička pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja. U: Čović, A. (ur.)Integrativno mišljenje i nova paradigma znanja.
@article{article, author = {Kos, Marko}, editor = {\v{C}ovi\'{c}, A.}, year = {2019}, pages = {413-428}, keywords = {Bioetika, Kriti\v{c}ka pedagogija, andragogija}, isbn = {978-953-6576-77-7}, title = {Bioetika, Kriti\v{c}ka pedagogija, andragogija – prema novoj paradigm znanja}, keyword = {Bioetika, Kriti\v{c}ka pedagogija, andragogija}, publisher = {Pergamena}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kos, Marko}, editor = {\v{C}ovi\'{c}, A.}, year = {2019}, pages = {413-428}, keywords = {Bioethics, critical pedagogy, andragogy}, isbn = {978-953-6576-77-7}, title = {Bioethics, critical pedagogy, andragogy - towards a new paradigm of knowledge}, keyword = {Bioethics, critical pedagogy, andragogy}, publisher = {Pergamena}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font